Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #1 Skrevet 22. januar 2016 😊 Anonymous poster hash: ccf0c...2f1
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #2 Skrevet 22. januar 2016 Idol er kjedelig. Er kun morsomt å se de som driter deg ut Anonymous poster hash: 02a4d...636
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #3 Skrevet 22. januar 2016 Hvem er hun? Anonymous poster hash: 513f8...d73
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #4 Skrevet 22. januar 2016 Jeg tenker bare at hun er vanvittig usympatisk. Anonymous poster hash: f018d...2c5
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #5 Skrevet 22. januar 2016 Hvem er hun? Anonymous poster hash: 513f8...d73 Ina Wroldsen, låtskriver Anonymous poster hash: ccf0c...2f1
MammantilNurket Skrevet 22. januar 2016 #6 Skrevet 22. januar 2016 Jeg tenker bare at hun er vanvittig usympatisk. Anonymous poster hash: f018d...2c5 Enig ... *grøss*
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #7 Skrevet 22. januar 2016 Hun er i alle fall flink! Anonymous poster hash: 2194c...c6e
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #8 Skrevet 22. januar 2016 Jeg tenker bare at hun er vanvittig usympatisk. Anonymous poster hash: f018d...2c5 Helt uenig! Hun har jo en vanvittig varme! Anonymous poster hash: ccf0c...2f1
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #9 Skrevet 22. januar 2016 Elsker hårfrisyren hennes👌🏼 Anonymous poster hash: d9b8c...020
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #10 Skrevet 22. januar 2016 Jeg tenker bare at hun er vanvittig usympatisk. Anonymous poster hash: f018d...2c5 Enig ... *grøss* Enig!! Anonymous poster hash: 31e07...093
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #11 Skrevet 22. januar 2016 Usympatisk uttrykk i ansiktet, men godt mulig hun ikke er det i det hele tatt. Hun gjør noe med nesen. Blåser neseborene litt ut og har et eller annet drag som gjør at jeg syns hun ser litt "too cool for school" og lite hyggelig. Episoden i dag var kjedelig. Lei Idol.. Ikke så rart. Begynner å bli gammel😆 Anonymous poster hash: ea7c8...475
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #12 Skrevet 22. januar 2016 Uff, mest ufordragelige mennesket jeg har sett på lenge. Fysj! Anonymous poster hash: 48961...426
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #13 Skrevet 26. januar 2016 Uff, mest ufordragelige mennesket jeg har sett på lenge. Fysj! Anonymous poster hash: 48961...426 Helt enig! Bare oppsynet på henne fikk meg til å slå av tv'en sist fredag! Hele hun lyser nedlatende holdning. Snakk om dårlig karisma! Anonymous poster hash: fa59b...f0c
Luksusdyret Skrevet 26. januar 2016 #14 Skrevet 26. januar 2016 Uff, mest ufordragelige mennesket jeg har sett på lenge. Fysj! Anonymous poster hash: 48961...426 Helt enig! Bare oppsynet på henne fikk meg til å slå av tv'en sist fredag! Hele hun lyser nedlatende holdning. Snakk om dårlig karisma! Anonymous poster hash: fa59b...f0c Men man håndplukker jo ufyselige dommere a la Tor Milde og hun her for å lage drama og liv på Idol! Ingen gidder vel å se på hvis det bare er snille fløtepuskommentarer hele tiden
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #15 Skrevet 26. januar 2016 Ser litt under middels ut. Anonymous poster hash: e557c...901
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #16 Skrevet 26. januar 2016 Uff, mest ufordragelige mennesket jeg har sett på lenge. Fysj! Anonymous poster hash: 48961...426 Helt enig! Bare oppsynet på henne fikk meg til å slå av tv'en sist fredag! Hele hun lyser nedlatende holdning. Snakk om dårlig karisma!Anonymous poster hash: fa59b...f0c Men man håndplukker jo ufyselige dommere a la Tor Milde og hun her for å lage drama og liv på Idol! Ingen gidder vel å se på hvis det bare er snille fløtepuskommentarer hele tiden Joda, jeg ser den... Men når folk begynner å slå av tv'en fordi at man rett og slett ikke orker å se det nedlatende trynet, så har vel TV2 strekt den for langt.... Anonymous poster hash: fa59b...f0c
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #17 Skrevet 26. januar 2016 Uff, mest ufordragelige mennesket jeg har sett på lenge. Fysj! Anonymous poster hash: 48961...426 Helt enig! Bare oppsynet på henne fikk meg til å slå av tv'en sist fredag! Hele hun lyser nedlatende holdning. Snakk om dårlig karisma!Anonymous poster hash: fa59b...f0c Men man håndplukker jo ufyselige dommere a la Tor Milde og hun her for å lage drama og liv på Idol! Ingen gidder vel å se på hvis det bare er snille fløtepuskommentarer hele tiden Joda, jeg ser den... Men når folk begynner å slå av tv'en fordi at man rett og slett ikke orker å se det nedlatende trynet, så har vel TV2 strekt den for langt.... Anonymous poster hash: fa59b...f0c Nå var det DU som skrudde av da. Omtaler du deg selv alltid som "folk"? Må tv2 ta hensyn til hva du vil se? Hvem er du? Norges Dronning? Anonymous poster hash: 20ca4...f17
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #18 Skrevet 26. januar 2016 Uff, mest ufordragelige mennesket jeg har sett på lenge. Fysj! Anonymous poster hash: 48961...426 Helt enig! Bare oppsynet på henne fikk meg til å slå av tv'en sist fredag! Hele hun lyser nedlatende holdning. Snakk om dårlig karisma!Anonymous poster hash: fa59b...f0c Men man håndplukker jo ufyselige dommere a la Tor Milde og hun her for å lage drama og liv på Idol! Ingen gidder vel å se på hvis det bare er snille fløtepuskommentarer hele tiden Joda, jeg ser den... Men når folk begynner å slå av tv'en fordi at man rett og slett ikke orker å se det nedlatende trynet, så har vel TV2 strekt den for langt....Anonymous poster hash: fa59b...f0c Nå var det DU som skrudde av da. Omtaler du deg selv alltid som "folk"? Må tv2 ta hensyn til hva du vil se? Hvem er du? Norges Dronning?Anonymous poster hash: 20ca4...f17 Hahaha, dummeste svaret jeg har lest på lenge her inne.... Ja, jeg er Sonja! Herremin... Det var ikke bare jeg som droppet Idol på fredag pga den dama. Les litt nyheter, så hadde du kanskje fått det med deg du også... Eller, det er kanskje bare her på slottet vi leser slikt? For det er klart at om jeg som Norges dronning ikke liker et program, så slutter TV2 å sende det... Tror du virkelig det?? Anonymous poster hash: fa59b...f0c
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #19 Skrevet 26. januar 2016 Uff, mest ufordragelige mennesket jeg har sett på lenge. Fysj! Anonymous poster hash: 48961...426 Helt enig! Bare oppsynet på henne fikk meg til å slå av tv'en sist fredag! Hele hun lyser nedlatende holdning. Snakk om dårlig karisma!Anonymous poster hash: fa59b...f0c Men man håndplukker jo ufyselige dommere a la Tor Milde og hun her for å lage drama og liv på Idol! Ingen gidder vel å se på hvis det bare er snille fløtepuskommentarer hele tiden Joda, jeg ser den... Men når folk begynner å slå av tv'en fordi at man rett og slett ikke orker å se det nedlatende trynet, så har vel TV2 strekt den for langt....Anonymous poster hash: fa59b...f0c Nå var det DU som skrudde av da. Omtaler du deg selv alltid som "folk"?Må tv2 ta hensyn til hva du vil se? Hvem er du? Norges Dronning?Anonymous poster hash: 20ca4...f17 Hahaha, dummeste svaret jeg har lest på lenge her inne.... Ja, jeg er Sonja! Herremin... Det var ikke bare jeg som droppet Idol på fredag pga den dama. Les litt nyheter, så hadde du kanskje fått det med deg du også... Eller, det er kanskje bare her på slottet vi leser slikt? For det er klart at om jeg som Norges dronning ikke liker et program, så slutter TV2 å sende det... Tror du virkelig det?? Anonymous poster hash: fa59b...f0c Ta deg sammen nå. Hvorfor så aggressiv? Anonymous poster hash: 20ca4...f17
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #20 Skrevet 26. januar 2016 Uff, mest ufordragelige mennesket jeg har sett på lenge. Fysj! Anonymous poster hash: 48961...426 Helt enig! Bare oppsynet på henne fikk meg til å slå av tv'en sist fredag! Hele hun lyser nedlatende holdning. Snakk om dårlig karisma!Anonymous poster hash: fa59b...f0c Men man håndplukker jo ufyselige dommere a la Tor Milde og hun her for å lage drama og liv på Idol! Ingen gidder vel å se på hvis det bare er snille fløtepuskommentarer hele tiden Joda, jeg ser den... Men når folk begynner å slå av tv'en fordi at man rett og slett ikke orker å se det nedlatende trynet, så har vel TV2 strekt den for langt....Anonymous poster hash: fa59b...f0c Nå var det DU som skrudde av da. Omtaler du deg selv alltid som "folk"?Må tv2 ta hensyn til hva du vil se? Hvem er du? Norges Dronning?Anonymous poster hash: 20ca4...f17 Hahaha, dummeste svaret jeg har lest på lenge her inne.... Ja, jeg er Sonja! Herremin... Det var ikke bare jeg som droppet Idol på fredag pga den dama. Les litt nyheter, så hadde du kanskje fått det med deg du også... Eller, det er kanskje bare her på slottet vi leser slikt? For det er klart at om jeg som Norges dronning ikke liker et program, så slutter TV2 å sende det... Tror du virkelig det??Anonymous poster hash: fa59b...f0c Ta deg sammen nå. Hvorfor så aggressiv?Anonymous poster hash: 20ca4...f17 Agrgressiv? Jeg ler jeg! Anonymous poster hash: fa59b...f0c
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #21 Skrevet 26. januar 2016 Forresten...var det ikke hun som var rusa på Senkveld for en tid tilbake? Anonymous poster hash: d9c8f...497
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #22 Skrevet 26. januar 2016 Kvinner som hater kvinner er i gang igjen ser jeg. Anonymous poster hash: d3195...900
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #23 Skrevet 26. januar 2016 Forresten...var det ikke hun som var rusa på Senkveld for en tid tilbake? Anonymous poster hash: d9c8f...497 Nei, hun var ikke rusa. Anonymous poster hash: 1e2f8...377
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #24 Skrevet 26. januar 2016 Helt sykt tåpelig at folk mobber ina fordi de mener hun mobbet deltagerne. Hvor er logikken. De som var med regner jeg med har selvinnsikt nok til å se hvor dårlige de var uansett. Ærlig talt gi dere Anonymous poster hash: 02a4d...636
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #25 Skrevet 19. mars 2016 Jeg syns det var så flaut i går når hun applauderte han første som ikke kunne synge, mens de tre andre var overrasket over at hun syntes han var så bra! Anonymous poster hash: e7254...e8f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå