Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #1 Skrevet 22. januar 2016 Har i utgangspunktet ganske lys hud, men etter to uker i sydenland blir jeg ganske brun. Noen som har vert i syden rett før bryllupet for å få pen farge? Hvordan er det med selvbruning, smitter dette av på kjolen hvis man går på salong for å gjøre det? Erfaringer mottas med takk! Anonymous poster hash: b5ed0...fbf
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #2 Skrevet 22. januar 2016 Ikke selvbrun, det ser bare falsk og oransje ut. Ville heller ikke solt meg i syden pga bryllup, tenk om du blir solbrent, får insektstikk, ujevn farge, fargen har begynt å skalle av? Anonymous poster hash: 51708...38a
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2016 #3 Skrevet 23. januar 2016 Anbefaler deg aco selvbruning/fuktighetskrem som du får kjøpt på apoteketet. Bruk den som fuktighetskrem i 3 dager..du ser ikke resultat før det. Prøv noen ganger før bryllupet slik at du blir kjent med hvordan huden din reagerer på den. Det blir så fin naturlig farge... Anonymous poster hash: 4779c...1ea
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2016 #4 Skrevet 23. januar 2016 Nå banner jeg vel i kirken her, men hva med å ta litt solarium? Jeg har blitt sprayet en gang i salong. Det ble kjemoefint, men det forsvant fort. Jeg kan ikke huske om det smittet av Anonymous poster hash: c2f14...512
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2016 #5 Skrevet 23. januar 2016 Jeg syns du burde beholde din naturlige farge. Om du har et vinterbryllup ser det litt underlig ut å være solbrun. Men jeg syns lys hudfarge er mye penere på vestlige mennesker enn brun da.. Har aldri skjønt hvorfor hvite mennesker vil bli brune i huden, det ser jo ganske rart ut. I alle fall ikke pent. Anonymous poster hash: 0c494...58a
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2016 #6 Skrevet 23. januar 2016 Solarium Anonymous poster hash: efcae...ef1
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2016 #7 Skrevet 23. januar 2016 Takk for svar, det er august bryllup Anonymous poster hash: b5ed0...fbf
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2016 #8 Skrevet 23. januar 2016 Jeg giftet meg i mai måned og er i utgangspunktet kritthvit. Og vet du hva? Det var jeg på bryllupsdagen også Det er sånn jeg ser ut, og jeg ønsket å se på bryllupsbildene og kjenne igjen meg selv For all del ikke ta sol eller selvbruning, det KAN bli stygt. Og jeg hadde heller ikke reist til varmere strøk RETT før, tenk om du blir solbrent, flasser etc. Anonymous poster hash: 40214...d54
skinnfilla Skrevet 23. januar 2016 #9 Skrevet 23. januar 2016 Jeg er "velsignet" med en mann som blir gyldenbrun når sola titter fram i mars😖 Jeg selv har blå/hvit hud og da vi giftet oss, tok jeg solarium ca 2 ganger i uka fra mars. Så fortsatt blek ut i forhold , med jeg så ihvertfall ikke død ut😆
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2016 #10 Skrevet 23. januar 2016 Er penest om du og mannen har omtrent lik hudfarge, om ikke en av dere er mørkhudet da. Oransje brud med kritthvit mann... neei. Anonymous poster hash: 803da...553
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2016 #11 Skrevet 23. januar 2016 Er penest om du og mannen har omtrent lik hudfarge, om ikke en av dere er mørkhudet da. Oransje brud med kritthvit mann... neei. Anonymous poster hash: 803da...553 Mannen min blir fort brun, er mørkere til vanlig, men hvis jeg tar solarium et halv år før, så to uker syden et par uker før bryllupet kan det kansje virke? ☺️ Hi Anonymous poster hash: b5ed0...fbf
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2016 #12 Skrevet 23. januar 2016 Regner med at du får fin brunfarge i løpet av sommeren. Pass bare på å sole deg med stroppeløs overdel. Anonymous poster hash: 803da...553
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå