Gå til innhold

Hvis barnet ditt hadde drukket burn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde du sagt i fra til kontaktlærer (11 år). Og barnet hadde gjort det på skolen altså kjøpt d på vei til skolen, aka du har null kontroll

Anonymous poster hash: 9dea4...588

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Atte hæ?

Anonymous poster hash: cae43...c07

Skrevet

Ja. Det ville jeg.

Det er virkelig ikke bra for barn å drikke energi-drkkker.

Anonymous poster hash: cdb5d...7c5

Skrevet

Atte hæ?

Anonymous poster hash: cae43...c07

Hva var der du ikke skjønte

Skrevet

Det er du som er moren til barnet, bør ikke du ta det opp med barnet ditt i første omgang?

Det er barnet som kjøpte den, og drakk den, ikke skolen som ga han den

Anonymous poster hash: fab59...61e
Skrevet

Det er du som er moren til barnet, bør ikke du ta det opp med barnet ditt i første omgang?

Er ikke alt som er så lett å ta opp med barnet sitt.

Skrevet

Så du mener dette er vanskelig å ta opp med barnet sitt? Lykke til med tenårene...

Anonymous poster hash: c395c...499

Skrevet

Dersom du har problemer med å snakke med barnet ditt om det å drikke energidrikker eller ikke, så er ikke det at barnet gjorde det som er problemet

Skrevet

Dersom du har problemer med å snakke med barnet ditt om det å drikke energidrikker eller ikke, så er ikke det at barnet gjorde det som er problemet

Insinuerer du at jeg er problemet? Isåfall har ikke du greie på barn.

Skrevet

Hva med de 10 andre barna dine HI, drikker de bøøøøøørn de og?

Anonymous poster hash: 0cca8...5f8

Skrevet

Hva med de 10 andre barna dine HI, drikker de bøøøøøørn de og?

Anonymous poster hash: 0cca8...5f8

Har ikke 10 andre barn. Hvis du Insinuerer at jeg har skrevet andre innlegg om mine barn tar du feil. Har kun skrevet ulike spørsmål som ikke har noe med barna mine å gjøre.

Skrevet

De som svarer her mener vel at du burde ha såpass kontroll på barnet ditt, og barnet såpass respekt for deg, at om du har fortalt barnet at det ikke er lov å drikke burn, så gjør det ikke det.

Jeg har selv en sønn på 12 år, og han veit han ikke får lov.

Om han ikke respekterer deg nå, i en alder av 11 år, hvordan blir der da når baret er 13 og oppover??

Skrevet

De som svarer her mener vel at du burde ha såpass kontroll på barnet ditt, og barnet såpass respekt for deg, at om du har fortalt barnet at det ikke er lov å drikke burn, så gjør det ikke det.

Om han ikke respekterer deg nå, i en alder av 11 år, hvordan blir der da når baret er 13 og oppover??

Har jo aldri sagt at det ikke er greit

Skrevet

Du kan ikke snakke med ditt barn på 11 år om dette?

Anonymous poster hash: 6e296...2eb
Skrevet

Du snakker med ungen din, ikke kontaktlæreren hans! Hva mener du læreren skal gjøre? Følge ham hjem?

Anonymous poster hash: 0eba0...413

Skrevet

Hadde du sagt i fra til kontaktlærer (11 år). Og barnet hadde gjort det på skolen altså kjøpt d på vei til skolen, aka du har null kontroll

Jeg hadde ikke snakket med kontaktlæreren om dette med mindre andre barn fra klassen også hadde kjøpt og drukket Burn.

Jeg hadde snakket med min sønn om at Burn er en drikke for voksne og at han ikke får lov å kjøpe/drikke dette. Om det er min eldste holder det med en prat, mens for minste ville jeg måtte sjekke at han ikke har penger med på skolen.

Her synes jeg det er et foreldreansvar og ikke noe som faller innen for skolens ansvar. 

Anonymous poster hash: 23ef9...855

Skrevet

Læreren har da ingenting med dette å gjøre så nei jeg ville ikke tatt det opp med læreren.

Dette har med din disiplinering av din sønn og gjøre.

Anonymous poster hash: e7515...3fa

Skrevet

Har jo aldri sagt at det ikke er greit

Nei, jeg skjønner at du mener det ikke er greit.

Drikker han burn? Har du fortalt han at han ikke skal drikke burn? Om.du hr sagt det, og han ikke hører på deg, bør dere starte med å bygge opp tilliten mellom dere. Jeg regner med at det er derfor du lurer på om du skal snakke wmd læreren... for å få hjelp...

Skrevet

Fortell ungen at det ikke er lov å kjøpe det. Er det ikke 18 års grense på sånt i butikken og? Mener i allefall redbull har 18.

Anonymous poster hash: 0be06...6f7
Skrevet

Troll meg her og troll meg der. Blir du ikke lei av deg selv?

Skrevet

Fortell ungen at det ikke er lov å kjøpe det. Er det ikke 18 års grense på sånt i butikken og? Mener i allefall redbull har 18.

Det er 16. Men burde absolutt vært 18.

Skrevet

Troll meg her og troll meg der. Blir du ikke lei av deg selv?

Det er ikke en troll. Det er en reell problemstilling

Skrevet

Om dette er en reel problemstilling for deg, og du faktisk ikke vet hvordan du skal snakke om dette med sønnen din, så vil jeg anbefale at du kontakter fvk for kurs i foreldreveiledning! Tror du har godt av å lære deg noen knep og triks for å kunne takle situasjoner som dette. Hadde du vært en sterkere foreldre enn det du viser her, så hadde dette vært en enkel sak for deg å løse.. Du kommer til å slite skikkelig når denne gutten blir tenåring, så det er nok lurt for deg å få hjelp til å lære deg å takle situasjoner som dette og enda verre!

Bv og fvk har ofte foreldreveiledning.

Anonymous poster hash: fb12f...ace
Skrevet

Legg deg, det er leggetid for lengst for småtroll som deg.

Skrevet

Det er 16. Men burde absolutt vært 18.

14 faktisk:/ Men noen plasser får alle kjøpe det. Burde så absolutt vært 18, for mange av de klarer ikke å styre seg, og drikker mange bokser om gangen for å være tøff...

Anonymous poster hash: 0eba0...413

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...