Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #1 Skrevet 22. januar 2016 Er forvirret?? Anonymous poster hash: 68429...93e
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #2 Skrevet 22. januar 2016 Røyka sokkene dine? Anonymous poster hash: f06b1...ea3
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #3 Skrevet 22. januar 2016 Hun trenger den egentlig ikke, men har veldig lyst på.... Anonymous poster hash: 6d159...b24
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #4 Skrevet 22. januar 2016 Ja, du er forvirret. Anonymous poster hash: c31bc...6f4
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #5 Skrevet 22. januar 2016 Hei HI er. Posta før jeg fikk skrevet resten av historien. Jeg skulle til å hente posten for litt siden, og i og med at vi har postkasse ved siden av hverandre så traff jeg på henne samtidig som jeg skulle hente posten. Da sa hun at hun trengte rullator. Men hun er kun i begynnelsen av 60 årene? Hun sa det i sammenheng med at det var glatt ute? Hva mente hun? Anonymous poster hash: 68429...93e
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #6 Skrevet 22. januar 2016 Hun trenger ikke, men eeeelsker å sitte på den i nedoverbakke! Anonymous poster hash: 40ba1...7bf
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #7 Skrevet 22. januar 2016 Hei HI er. Posta før jeg fikk skrevet resten av historien. Jeg skulle til å hente posten for litt siden, og i og med at vi har postkasse ved siden av hverandre så traff jeg på henne samtidig som jeg skulle hente posten. Da sa hun at hun trengte rullator. Men hun er kun i begynnelsen av 60 årene? Hun sa det i sammenheng med at det var glatt ute? Hva mente hun? Anonymous poster hash: 68429...93e Har dere to en nabo som røyker ekstremt mye rev? Så spm Nr 2, kan jeg om jeg er nabo, når jeg nesten henter posten bli påvirket av dette? Anonymous poster hash: 40ba1...7bf
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #8 Skrevet 22. januar 2016 Hei HI er. Posta før jeg fikk skrevet resten av historien. Jeg skulle til å hente posten for litt siden, og i og med at vi har postkasse ved siden av hverandre så traff jeg på henne samtidig som jeg skulle hente posten. Da sa hun at hun trengte rullator. Men hun er kun i begynnelsen av 60 årene? Hun sa det i sammenheng med at det var glatt ute? Hva mente hun? Anonymous poster hash: 68429...93e Har dere to en nabo som røyker ekstremt mye rev?Så spm Nr 2, kan jeg om jeg er nabo, når jeg nesten henter posten bli påvirket av dette? Anonymous poster hash: 40ba1...7bf Tror du dette er en tull? Anonymous poster hash: 68429...93e
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #9 Skrevet 22. januar 2016 Hei HI er. Posta før jeg fikk skrevet resten av historien. Jeg skulle til å hente posten for litt siden, og i og med at vi har postkasse ved siden av hverandre så traff jeg på henne samtidig som jeg skulle hente posten. Da sa hun at hun trengte rullator. Men hun er kun i begynnelsen av 60 årene? Hun sa det i sammenheng med at det var glatt ute? Hva mente hun? Anonymous poster hash: 68429...93e Har dere to en nabo som røyker ekstremt mye rev?Så spm Nr 2, kan jeg om jeg er nabo, når jeg nesten henter posten bli påvirket av dette? Anonymous poster hash: 40ba1...7bf Tror du dette er en tull? Anonymous poster hash: 68429...93e Tror du jeg tuller? Eller ruller som autokorekt ville ha meg til å si (noe som hadde vært mer passende:D) Anonymous poster hash: 40ba1...7bf
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #10 Skrevet 22. januar 2016 Hei HI er. Posta før jeg fikk skrevet resten av historien. Jeg skulle til å hente posten for litt siden, og i og med at vi har postkasse ved siden av hverandre så traff jeg på henne samtidig som jeg skulle hente posten. Da sa hun at hun trengte rullator. Men hun er kun i begynnelsen av 60 årene? Hun sa det i sammenheng med at det var glatt ute? Hva mente hun? Anonymous poster hash: 68429...93e Har dere to en nabo som røyker ekstremt mye rev?Så spm Nr 2, kan jeg om jeg er nabo, når jeg nesten henter posten bli påvirket av dette? Anonymous poster hash: 40ba1...7bf Tror du dette er en tull? Anonymous poster hash: 68429...93e Tror du jeg tuller? Eller ruller som autokorekt ville ha meg til å si (noe som hadde vært mer passende:D) Anonymous poster hash: 40ba1...7bf Har du drukket vin i dag fordi det virker slik Anonymous poster hash: 68429...93e
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #11 Skrevet 22. januar 2016 Hei HI er. Posta før jeg fikk skrevet resten av historien. Jeg skulle til å hente posten for litt siden, og i og med at vi har postkasse ved siden av hverandre så traff jeg på henne samtidig som jeg skulle hente posten. Da sa hun at hun trengte rullator. Men hun er kun i begynnelsen av 60 årene? Hun sa det i sammenheng med at det var glatt ute? Hva mente hun? Anonymous poster hash: 68429...93e Kanskje hun sliter med rygg/hofte/knær? Eller kanskje det var en spøk? Anonymous poster hash: b7422...1c7
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #12 Skrevet 22. januar 2016 Hei HI er. Posta før jeg fikk skrevet resten av historien. Jeg skulle til å hente posten for litt siden, og i og med at vi har postkasse ved siden av hverandre så traff jeg på henne samtidig som jeg skulle hente posten. Da sa hun at hun trengte rullator. Men hun er kun i begynnelsen av 60 årene? Hun sa det i sammenheng med at det var glatt ute? Hva mente hun? Anonymous poster hash: 68429...93e Har dere to en nabo som røyker ekstremt mye rev?Så spm Nr 2, kan jeg om jeg er nabo, når jeg nesten henter posten bli påvirket av dette? Anonymous poster hash: 40ba1...7bf Tror du dette er en tull? Anonymous poster hash: 68429...93e Tror du jeg tuller? Eller ruller som autokorekt ville ha meg til å si (noe som hadde vært mer passende:D) Anonymous poster hash: 40ba1...7bf Har du drukket vin i dag fordi det virker slik Anonymous poster hash: 68429...93e Ikke enda Anonymous poster hash: 40ba1...7bf
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #13 Skrevet 22. januar 2016 Hei HI er. Posta før jeg fikk skrevet resten av historien. Jeg skulle til å hente posten for litt siden, og i og med at vi har postkasse ved siden av hverandre så traff jeg på henne samtidig som jeg skulle hente posten. Da sa hun at hun trengte rullator. Men hun er kun i begynnelsen av 60 årene? Hun sa det i sammenheng med at det var glatt ute? Hva mente hun? Anonymous poster hash: 68429...93e Har dere to en nabo som røyker ekstremt mye rev?Så spm Nr 2, kan jeg om jeg er nabo, når jeg nesten henter posten bli påvirket av dette? Anonymous poster hash: 40ba1...7bf Tror du dette er en tull? Anonymous poster hash: 68429...93e Tror du jeg tuller? Eller ruller som autokorekt ville ha meg til å si (noe som hadde vært mer passende:D) Anonymous poster hash: 40ba1...7bf Har du drukket vin i dag fordi det virker slik Anonymous poster hash: 68429...93e Ikke enda Anonymous poster hash: 40ba1...7bf Har du drukket alkohol før Anonymous poster hash: 68429...93e
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #14 Skrevet 22. januar 2016 1. Spiller det noen rolle? 2. Ingen av oss kan vite om hun trenger den eller ikke. Anonymous poster hash: 83057...bf7
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #15 Skrevet 22. januar 2016 Hei HI er. Posta før jeg fikk skrevet resten av historien. Jeg skulle til å hente posten for litt siden, og i og med at vi har postkasse ved siden av hverandre så traff jeg på henne samtidig som jeg skulle hente posten. Da sa hun at hun trengte rullator. Men hun er kun i begynnelsen av 60 årene? Hun sa det i sammenheng med at det var glatt ute? Hva mente hun? Anonymous poster hash: 68429...93e Nei, hva tror du ? Hun mente vel noe så enkelt som at hun trenger rullator da............ Anonymous poster hash: 1466d...670
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå