Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #1 Skrevet 22. januar 2016 Jeg har slitet psykisk i mange år, angst først og fremst. Har gått til behandling HIS en psykiater i snart 2 år. Vi har alltid prøvd å overvinne angsten med kun samtaler, men behandleren min sier at det ikke nytter lenger, at vi må starte med medisin. Ettersom jeg har angst for tabletter, også bivirkninger, så har jeg ikke turt rett og slett. Behandleren har lovet meg at det vil gå bra om heg starter på medisinen, for bedre søvn, blir roligere og angsten blir mindre. Har også sagt at jeg kan starte forsiktig med halv tablett om kvelden et par dager og gå over til en hver kveld. I et par uker har jeg følt meg dårlig, ingen livslyst, ingenting. Så igår kveld startet jeg med en halv tablett før jeg la meg. Jeg klarte det! Idag har jeg følt meg litt bedre, og lurer på om det kan være pga tabletten jeg tok igår? Skal ta en halv ikveld også, gruer meg litt men jeg skal klare det. Den medisinen jeg har fått er den laveste dosen,25mg. Så håper jeg ikke merker noe til bivirkninger.? Det verste jeg gjorde var å lese på pakningsvedlegget og skremme meg selv unødig. Anonymous poster hash: 6883d...462
*Miss Marple* Skrevet 22. januar 2016 #2 Skrevet 22. januar 2016 Jeg syns du har veldig god grunn til å være stolt! Du har tatt et stort steg på veien til et bedre liv, godt for deg 💕 Klapp på skulderen og lykke til videre.
MarianeA Skrevet 22. januar 2016 #3 Skrevet 22. januar 2016 Du har all grunn til å være stolt av deg selv. Det hjelper med medisin,men jeg tror ikke du kan forvente virkning så raskt. Men bare det i seg selv at du har bestemt deg for å begynne med tabletter kan hjelpe på psyken. Håper det går rette veien for deg og ønsker deg riktig god bedring.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #4 Skrevet 22. januar 2016 Var det jeg tenkte, kunne jo ikke merke bedre så fort. Tusen takk dere! Hi Anonymous poster hash: 6883d...462
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #5 Skrevet 22. januar 2016 sove tablett vil du jo merke god effekt av med en gang. hva slags er det? imovane? om du er redd tabletter vil kanskje ECT behandling være noe for deg? Anonymous poster hash: 0b9e0...855
sug lut Skrevet 22. januar 2016 #6 Skrevet 22. januar 2016 Klart du kan være stolt - du har tatt tak i situasjonen både gjennom å gå hos en behandler og ikke minst ved å overvinne medisinangsten. Fortsett sånn og lykke til.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #7 Skrevet 22. januar 2016 sove tablett vil du jo merke god effekt av med en gang. hva slags er det? imovane? om du er redd tabletter vil kanskje ECT behandling være noe for deg? Anonymous poster hash: 0b9e0...855 Imovane og andre innsovningstabletter har ikke minstedose på 25 mg... Tenker hun går gå antidepressiva. Anonymous poster hash: 2419d...60b
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #8 Skrevet 22. januar 2016 Og du har all grunn til å være stolt, hi! Selv om du ikke merker effekten av medisinen med en gang, så har du tatt et steg i riktig retning og det du kjenner nå er mestringsfølelse Stå på videre! Anonymous poster hash: 2419d...60b
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #9 Skrevet 22. januar 2016 sove tablett vil du jo merke god effekt av med en gang. hva slags er det? imovane? om du er redd tabletter vil kanskje ECT behandling være noe for deg? Anonymous poster hash: 0b9e0...855 Jeg går på quietiapin sandoz. Hi Anonymous poster hash: 6883d...462
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #10 Skrevet 22. januar 2016 Selvsagt skal du være stolt! Lykke til videre! Anonymous poster hash: 7e223...f7f
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #11 Skrevet 22. januar 2016 Du har all grunn til å være stolt av deg selv😊 Anonymous poster hash: 91dca...077
Mandala Skrevet 22. januar 2016 #12 Skrevet 22. januar 2016 Jeg sier alltid til sønnen min med angst at den som er modig er den som klarer noe den egentlig ikke tør. Mannen som hopper i fallskjerm og elsker det er ikke modig. Personen som er kjemperedd for å gå i butikken - men klarer det - han er modig han! Og dertil har den siste personen all grunn til å være stolt,selvom andre kanskje ikke forstår den store prestasjonen. Du har all grunn til å være stolt! 😊
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #13 Skrevet 25. januar 2016 Tusen takk dere! Jeg begynte med hel tablett på lørdag og det er hardt. På morgenen når jeg stor opp: ingen energi, trøtt og sliten. Liker ikke dette men håper at jeg holder ut. Hi Anonymous poster hash: 6883d...462
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå