Gå til innhold

Gravide er vakre?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det forundrer meg at alle er så innmari "åhh det er så vakkert med gravide kvinner". Jeg er selv gravid - igjen.. Og hater hvordan jeg ser ut. Det er verre denne gangen, men jeg har aldri syns at gravide kropper er vakre. Jeg syns jeg ser helt forjævelig ut, og blir trist av at andre plutselig kommenterer at jeg er så vakker, magen er så pen osv. For ikke å snakke om at folk tror de kan ta på meg! Jeg føler meg enda verre, fordi jeg føler jo at det ikke er sant. og det stemmer ikke med hva jeg ser i speilet.

Er jeg den eneste som ikke syns det er spesielt vakkert eller pent?

Eller er det en livsløgn folk aksepterer for å ikke bryte ned kvinner som allerede er hormonelle bomber?

Jeg sier aldri noe negativt til andre som er gravide altså. Det er vel egentlig ingen andre som vet at jeg syns det er "stygt", mindre pent, lite attraktivt eller hva jeg skal kalle det. Er alltid positiv mot andre og "lyver" i vei..

Noen ser jo bedre ut enn andre, men generelt syns jeg ikke det er noe vakkert med gravide kvinner. Alle ser bedre ut som ikke-gravide. Når kulen er, graviditrynet og generell oppblåsthet er borte blir alle 10x penere..

Anonymous poster hash: c6d1a...aa8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du blir trist når noen sier du er vakker som gravid? Rart. Jeg er selv gravid, og har dager hvor jeg føler meg jævlig. Og må si at det hjelper på om andre kommenterer at jeg ser vakker ut :) Men det er meg da.

Selv synes jeg at babymager er fint, men skjønner at ikke alle synes det, og at ikke alle føler seg vel med magen.

Anonymous poster hash: 62ac9...73a
Skrevet

Jeg synes ikke det er fint å være gravid. Verken på meg selv eller andre

Skrevet

Jeg elsker gravidmager og savner min. Det er egentlig eneste gang i livet jeg har vært fornøyd med magen... Hater magen ellers.

Men synes ellers det er en uting at alle liksom kan komme og ta på magen uten å spørre når man er gravid. Det er ikke alle som er komfortabel med det og det bør man respektere.

Anonymous poster hash: a2c1a...585

Skrevet

Jeg synes jeg var veldig fin med mage. Kommentarer om at det er vakkert henspeiler nok også på at det er vakkert å bære på et nytt liv. Fruktbarhet påvirker de rundt.

Kulemager er fine :)

Skrevet

Liker ikke å være gravid, men mange sier jeg er fresh å fin. Hjelper jo på da :-)

Har en mann som igang igang og så syns jeg er ekstra fin med struttemage;) spør meg hvorfor.... men er jo hyggelig :-) :-)

Skrevet

Jeg føler meg absolutt ikke vakker, for å si det sånn!

Skrevet

Synes ikke det er så verst når jeg har tydelig mage, når det ikke er tvil om at jeg er gravid liksom. Men denne perioden jeg er i nå, hvor jeg bare ser småfeit ut, den er jævlig. Og jeg trener og trener! De som synes "alle gravide er vakre" gir meg litt Aune Sand-vibber, eller noe annet fjols. Men sikkert deilig å være sånn da.

Anonymous poster hash: 9ac02...ef6

Skrevet

Synes det ikke er vakkert med gravide..

Anonymous poster hash: 7e5fa...b15

Skrevet

Vel, dere om det, men jeg er hvertfall vakker som gravid :)

Anonymous poster hash: f48fc...916

Skrevet

Nei, ikke vakkert med gravide. Følte meg ikke vakker selv heller, det var en nødvendig prosess for å få barn.

Likevel, det finnes gravide som liksom stråler. Det er noe vakkert over det.

Anonymous poster hash: 5b3fc...8c7

Skrevet

Jeg synes det er vakkert, og jeg elsker kulemagen min! Har bare noen uker igjen før fødsel nå, og gruer meg faktisk til magen forsvinner  :blush:

Anonymous poster hash: d539a...7ad
Skrevet

Uke 33, og jeg er vakker!!

Anonymous poster hash: 45558...583

Skrevet

Jeg har vært tynn hele livet så å gå gravid å ha diger mage syns ikke jeg var noe fint nei!

Jeg fikk veldig dårlig selvtillit å trives ikke med å ikke være tynn lenger.

I mange måneder etter fødsel hadde jeg vrangforestillinger om at jeg var tjukk og fikk helt fobi mot å ta på magen min.

Nå er det 4 år siden fødsel å jeg føler meg fin igjen :)

Anonymous poster hash: ae413...170
Skrevet

Jeg synes det er vakkert💕

Anonymous poster hash: 31654...78e

Skrevet

Det er jo en del menn som tenner på gravide da, vet jeg av egen erfaring...

Jeg er på mitt beste når jeg er gravid. Føler meg harmonisk og usårbar. Som jeg kan takle alt. Det gjenspeiler seg nok på utseendet, for jeg har ikke tall på alle som har uttalt seg positivt om utseendet mitt som gravid. Som ikke gravid derimot....

Må legge til at jeg har hatt fine svangerskap med lite plager.

Noen blir penere når de er gravide, andre går motsatt vei...

Anonymous poster hash: 4d315...88e

Skrevet

Jeg har hørt jeg ser bra ut denne svangerskapet, og vet dere hva? Jeg føler meg vakker også gravid i 30. uke! Tenker på at jeg skal gå med fine klær og bruke tid på bader hver morgen til både hår og sminke.

Anonymous poster hash: 9c100...9eb

Skrevet

Jeg synes det er kjempefint. Noen er selvfølgelig finere enn andre, det er vel bare naturlig, som i resten av livet. Magen representerer fruktbarhet, nytt liv og håp. Former er jo også sett på som fint. Pupper, rumpe, lår... Magen blir jo en ny form. ;-)

Skrevet

Gravide kvinner er alt annet enn vakre. Selv har jeg aldri vært så stygg som da jeg var gravid. Fikk masse vann i kroppen og så ut som en sprengt ballong. Nyyydelig. Folk sier at man er vakker for at det liksom skal være sånn. Men det er bare en myte. 

Anonymous poster hash: 6e34a...834
Skrevet

Gravide kvinner er det vakreste som finnes:-) Følte selv jeg glødet da jeg var gravid og gleder meg til neste gang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...