Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #1 Skrevet 22. januar 2016 Hva skal man tro? Anonymous poster hash: 070ec...4c3
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #2 Skrevet 22. januar 2016 Gravid vil jeg tro! Anonymous poster hash: 1cadd...190
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #3 Skrevet 22. januar 2016 Står at man skal ta en ny 48t etter om den er svak. Vil tro jeh er gravid etter prøving siden mars. Ikm 20. Og er nå ca40 dager siden sist mens.. Anonymous poster hash: 070ec...4c3
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2016 #4 Skrevet 23. januar 2016 Noen fler som har noen svar?:-) Anonymous poster hash: 070ec...4c3
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2016 #5 Skrevet 23. januar 2016 At du venter noen dager og tar en ny. Anonymous poster hash: 7d999...a63
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2016 #6 Skrevet 23. januar 2016 Skal kjøpe meg test idag og ta i morgen. Men morsomt å høre om noen andre også har fått svakt og som er gravid :-) Anonymous poster hash: 070ec...4c3
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2016 #7 Skrevet 23. januar 2016 Min erfaring er at svak positiv er positiv. Er det nok hormoner til at testen reagerer er du gravid, selv om den slår svakt ut. Anonymous poster hash: e3773...6f1
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2016 #8 Skrevet 23. januar 2016 Tok du ny test? Jeg har også fått svak strek da jeg testet rett etter ikm Ble sterkere etterhvert 😃😃 Anonymous poster hash: 1033c...340
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2016 #9 Skrevet 23. januar 2016 Kjøpte clearblue og skal ta den i morgen :-) vanskelig å vente Anonymous poster hash: 070ec...4c3
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2016 #10 Skrevet 23. januar 2016 Fått smått menssmerter og vondt i hofter/rygg. Håper ikke det er mensen som kommer... Anonymous poster hash: 070ec...4c3
LivetErEnLek Skrevet 23. januar 2016 #11 Skrevet 23. januar 2016 Fått smått menssmerter og vondt i hofter/rygg. Håper ikke det er mensen som kommer... Anonymous poster hash: 070ec...4c3 Jeg har vært gravid sju ganger og har alltid sånne typiske begynnende mensmurringer de første ukene, så det trenger ikke å bety noe som helst.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2016 #12 Skrevet 23. januar 2016 Jeg fikk også svak positiv. Viste seg å være falsk alarm :-( Anonymous poster hash: 7d153...4f0
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2016 #13 Skrevet 23. januar 2016 Så dumt :-( Jeg har gjort klart test til i morgen, så har jeg ikke blødd i natt så tester jeg... Anonymous poster hash: 070ec...4c3
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2016 #14 Skrevet 24. januar 2016 Nå har jeg tatt clearblue og den visste gravid 2-3 :-) Anonymous poster hash: 070ec...4c3
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2016 #15 Skrevet 24. januar 2016 Gratulerer!! Anonymous poster hash: 02831...49a
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2016 #16 Skrevet 24. januar 2016 TaKk :-) Anonymous poster hash: 070ec...4c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå