Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #1 Skrevet 22. januar 2016 Så filmen i går, og jeg tenner virkelig på denne dominansgreia. ⛓📿 Ønsker meg en Mr. Grey som kan gjøre det samme mot meg. Men han må være like kjekk, hot, han må forelske seg i meg, også er det bare et pluss om han kan hente meg i helikopter. 🚁💑 Hvor finner jeg han?? Tviler på at han finnes på Tinder eller Happn eller andre sjekkesteder.... 😬 Anonymous poster hash: 13864...a48
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #2 Skrevet 22. januar 2016 Han er opptatt (min). Anonymous poster hash: 47cc6...c08
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #3 Skrevet 22. januar 2016 Med andre ord, du ønsker deg en dominant riking.... Masse lykke til med det, mange som er fornøyd bare de får en riking og selv det er vanskelig nok Anonymous poster hash: 21e4e...923
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #4 Skrevet 22. januar 2016 Det kryr av dominerende mannsjåvinister med kontrollbehov som ingen vil ha, så her er det bare velge og vrake - på byen, på nettet, kanskje dine venninner kjenner et par psykopater med høy lønn. Så sitter du her om 1 år og lurer på om du skal ringe krisesenter da mannen har banket deg igjen etter å ha snoket på telefonen din og oppdaget at du sendte en melding til en gammel studiekompis som han ikke "godkjente". Artig på film, ikke like artig i virkeligheten. Du må huske på at sånne som han på filmen kontrollerer HELE livet til kvinnen, ikke bare i senga. Vil du at du og dine barn skal detaljkontrolleres hele døgnet? At du må gå i det han vil, spise så mye som han sier du må, ut fra en liste som han lager, og være tjeneren hans uten egne meninger? Anonymous poster hash: b4ee8...c09
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #5 Skrevet 22. januar 2016 Han er jo så mentalt skadet og ødelagt, noe av den dårligste klisje filmen jeg har sett. Men alle har hver sin greie. Analfisting, og så deilig, samtidig som man blir pisket til blods. Anonymous poster hash: 77b33...83c
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #6 Skrevet 22. januar 2016 Det er stor forskjell på å ha et dom/sub forhold og et "Mr Grey"-forhold. En Mr Grey er en overdominerende psykopat som ikke hadde blitt godtatt innad miljøet, men om du vil ha en finnes det stalker-psykopater over alt. Om du vil ha et ekte dom/sub forhold kan du se på nett om dey finnes en klubb/miljø nærme deg. Anonymous poster hash: 48b77...989
Luksusdyret Skrevet 22. januar 2016 #7 Skrevet 22. januar 2016 Det er stor forskjell på å ha et dom/sub forhold og et "Mr Grey"-forhold. En Mr Grey er en overdominerende psykopat som ikke hadde blitt godtatt innad miljøet, men om du vil ha en finnes det stalker-psykopater over alt. Om du vil ha et ekte dom/sub forhold kan du se på nett om dey finnes en klubb/miljø nærme deg. Anonymous poster hash: 48b77...989 Det er jo det mange kvinner ikke forstår. At denne "idyllen" i filmen er forherligelse av en psykopat, og at slike "unike" menn er det få av. Det kryr av dem! Folk som får tilfredsstillelse av å banke og kontrollere sine damer psykisk og føle dem overlegne damene sine. Folk som driver med S/M er vanlige par, tar felles avgjørelser om økonomi, barneoppdragelse, familie, kvinnene kler seg i hva de vil i hverdagen, spiser hva de vil og gjør hva de vil. I senga derimot er mannen "dominant", men han er også lydhør overfor kvinnen. De færreste av dem gjør som Grey på slutten av filmen og banker skiten ut av kjerringa for å få tilfredsstillelse, mens hun ligger der og gråter og ynker seg.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #8 Skrevet 22. januar 2016 Det er stor forskjell på å ha et dom/sub forhold og et "Mr Grey"-forhold. En Mr Grey er en overdominerende psykopat som ikke hadde blitt godtatt innad miljøet, men om du vil ha en finnes det stalker-psykopater over alt. Om du vil ha et ekte dom/sub forhold kan du se på nett om dey finnes en klubb/miljø nærme deg.Anonymous poster hash: 48b77...989 Det er jo det mange kvinner ikke forstår. At denne "idyllen" i filmen er forherligelse av en psykopat, og at slike "unike" menn er det få av. Det kryr av dem! Folk som får tilfredsstillelse av å banke og kontrollere sine damer psykisk og føle dem overlegne damene sine. Folk som driver med S/M er vanlige par, tar felles avgjørelser om økonomi, barneoppdragelse, familie, kvinnene kler seg i hva de vil i hverdagen, spiser hva de vil og gjør hva de vil. I senga derimot er mannen "dominant", men han er også lydhør overfor kvinnen. De færreste av dem gjør som Grey på slutten av filmen og banker skiten ut av kjerringa for å få tilfredsstillelse, mens hun ligger der og gråter og ynker seg. Sant, det er skikkelig skremmende at dette er det nye "sexy". ( skal også sies at i vanlige dom/sub forhold er det ikke gitt at mannen er den dominerende, det kan like gjerne være kvinnen) Anonymous poster hash: 48b77...989
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #9 Skrevet 22. januar 2016 Husker jeg feil eller. Kurerte ikke denne Anastasia Steel denne følelsesmessige skadde mannen, så de videreutviklet sitt forhold der de bygget et liv sammen som likeverdige parter, men bare med litt "kinky fuckery"? Vel, vel, alle liker den type greier ikke sant? Litt det samme som i Pretty Woman, hora som forførte den mentalt skadde super rikingen, med å gå barfot i gresset, og det utviklet seg ekte kjærlighet, og et livslangt forhold. Samme greia. Anonymous poster hash: 62ada...4b3
Luksusdyret Skrevet 22. januar 2016 #10 Skrevet 22. januar 2016 (endret) Husker jeg feil eller. Kurerte ikke denne Anastasia Steel denne følelsesmessige skadde mannen, så de videreutviklet sitt forhold der de bygget et liv sammen som likeverdige parter, men bare med litt "kinky fuckery"? Vel, vel, alle liker den type greier ikke sant? Litt det samme som i Pretty Woman, hora som forførte den mentalt skadde super rikingen, med å gå barfot i gresset, og det utviklet seg ekte kjærlighet, og et livslangt forhold. Samme greia. Anonymous poster hash: 62ada...4b3 Haha, ja, men det er en FILM! Fantasi! Fiksjon! De fleste av disse psykopatene kan ikke "kureres" og blir bare sykere og sykere. Alt for mange kvinner på krisesentre er levende bevis på det. Jeg hadde ikke tatt sjansen for å si det sånn. Endret 22. januar 2016 av Sarah.H.Casey
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå