Gå til innhold

Liker du nachochips med ostesmak?


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

 

Anonymous poster hash: e02d9...67a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Bare vanlig salte



Anonymous poster hash: 7f2c5...72a
Skrevet

Dessverre er jeg altfor glad i salt snacks og kommer ikke på noe jeg ikke liker  :spise:

Skrevet

Elsker det!

 

Anonymous poster hash: 638f2...969

Skrevet

Ja! ❤️ Er et must ved siden av fredags-tacoen for meg.

Skrevet

Jaaa!



Anonymous poster hash: 814eb...ce3
Skrevet

Hvis det er til nachos. Foretrekker chili hvis jeg skal spise det uten noe annet

Skrevet

Nei de lukter svette føtter 'grøss'

Skrevet

Liker dem, ja, men foretrekker de vanlige sammen med hjemmelaget cheddardipp



Anonymous poster hash: 260c7...41f
Skrevet

 

Liker dem, ja, men foretrekker de vanlige sammen med hjemmelaget cheddardipp

 

Anonymous poster hash: 260c7...41f

Har du oppskrift ? ☺

Skrevet

Mmmmmmmmmhjaaaaah!

 

Anonymous poster hash: cecb6...cf5

Skrevet

Ja, men brukar vanlig med salt til taco.

Skrevet

Takket være denne overskriften kjøpte jeg nachochips på butikken i dag. Dog salte 🙈

 

Anonymous poster hash: 61bce...c70

Skrevet

 

Liker dem, ja, men foretrekker de vanlige sammen med hjemmelaget cheddardipp

 

Anonymous poster hash: 260c7...41f

Har du oppskrift ? ☺

 

200 g cheddar

2 små eller 1 stor sjalottløk

1 rød chili

1/2 tsk dijon sennep

1-2 fedd hvitløk

2 dl melk

2 ss maizena

Ca 1/2 tsk worcester saus

Salt

Smør

 

Del opp sjalottløk, hvitløk og chili.
Smelt litt smør i en kjele og stek sjalottløk, hvitløk og chili til de er myke, men ikke fått farge.
Mens det steker, bland maizenaen ut i melken.
Tilsett melk, maizena, sennep og cheddar og varm til den nesten koker opp og osten er smeltet på middels varme.
Kjør glatt i en foodprosessor eller med en stavmikser.

 

Anonymous poster hash: 260c7...41f

Skrevet

 

 

Liker dem, ja, men foretrekker de vanlige sammen med hjemmelaget cheddardipp

 

Anonymous poster hash: 260c7...41f

Har du oppskrift ? ☺

200 g cheddar

2 små eller 1 stor sjalottløk

1 rød chili

1/2 tsk dijon sennep

1-2 fedd hvitløk

2 dl melk

2 ss maizena

Ca 1/2 tsk worcester saus

Salt

Smør

 

Del opp sjalottløk, hvitløk og chili.

Smelt litt smør i en kjele og stek sjalottløk, hvitløk og chili til de er myke, men ikke fått farge.

Mens det steker, bland maizenaen ut i melken.

Tilsett melk, maizena, sennep og cheddar og varm til den nesten koker opp og osten er smeltet på middels varme.

Kjør glatt i en foodprosessor eller med en stavmikser.

 

Anonymous poster hash: 260c7...41f

Tusen takk!

Skrevet

Ja, men spiser de kun som snacks. Til taco/nachos bruker vi de med chili.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...