Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #2 Skrevet 22. januar 2016 Nei. Bare vanlig salte Anonymous poster hash: 7f2c5...72a
MarianeA Skrevet 22. januar 2016 #4 Skrevet 22. januar 2016 Dessverre er jeg altfor glad i salt snacks og kommer ikke på noe jeg ikke liker
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #7 Skrevet 22. januar 2016 Elsker det! Anonymous poster hash: 638f2...969
Soon to be mum Skrevet 22. januar 2016 #8 Skrevet 22. januar 2016 Ja! ❤️ Er et must ved siden av fredags-tacoen for meg.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #10 Skrevet 22. januar 2016 Jaaa! Anonymous poster hash: 814eb...ce3
klishe89 Skrevet 22. januar 2016 #12 Skrevet 22. januar 2016 Hvis det er til nachos. Foretrekker chili hvis jeg skal spise det uten noe annet
Sommerfuggel i magen Skrevet 22. januar 2016 #13 Skrevet 22. januar 2016 Nei de lukter svette føtter 'grøss'
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #14 Skrevet 22. januar 2016 Liker dem, ja, men foretrekker de vanlige sammen med hjemmelaget cheddardipp Anonymous poster hash: 260c7...41f
mille260 Skrevet 22. januar 2016 #15 Skrevet 22. januar 2016 Liker dem, ja, men foretrekker de vanlige sammen med hjemmelaget cheddardipp Anonymous poster hash: 260c7...41f Har du oppskrift ? ☺
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #16 Skrevet 22. januar 2016 Mmmmmmmmmhjaaaaah! Anonymous poster hash: cecb6...cf5
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #19 Skrevet 22. januar 2016 Takket være denne overskriften kjøpte jeg nachochips på butikken i dag. Dog salte 🙈 Anonymous poster hash: 61bce...c70
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #20 Skrevet 22. januar 2016 Liker dem, ja, men foretrekker de vanlige sammen med hjemmelaget cheddardipp Anonymous poster hash: 260c7...41f Har du oppskrift ? ☺ 200 g cheddar 2 små eller 1 stor sjalottløk 1 rød chili 1/2 tsk dijon sennep 1-2 fedd hvitløk 2 dl melk 2 ss maizena Ca 1/2 tsk worcester saus Salt Smør Del opp sjalottløk, hvitløk og chili. Smelt litt smør i en kjele og stek sjalottløk, hvitløk og chili til de er myke, men ikke fått farge. Mens det steker, bland maizenaen ut i melken. Tilsett melk, maizena, sennep og cheddar og varm til den nesten koker opp og osten er smeltet på middels varme. Kjør glatt i en foodprosessor eller med en stavmikser. Anonymous poster hash: 260c7...41f
mille260 Skrevet 22. januar 2016 #22 Skrevet 22. januar 2016 Liker dem, ja, men foretrekker de vanlige sammen med hjemmelaget cheddardipp Anonymous poster hash: 260c7...41f Har du oppskrift ? ☺ 200 g cheddar2 små eller 1 stor sjalottløk 1 rød chili 1/2 tsk dijon sennep 1-2 fedd hvitløk 2 dl melk 2 ss maizena Ca 1/2 tsk worcester saus Salt Smør Del opp sjalottløk, hvitløk og chili. Smelt litt smør i en kjele og stek sjalottløk, hvitløk og chili til de er myke, men ikke fått farge. Mens det steker, bland maizenaen ut i melken. Tilsett melk, maizena, sennep og cheddar og varm til den nesten koker opp og osten er smeltet på middels varme. Kjør glatt i en foodprosessor eller med en stavmikser. Anonymous poster hash: 260c7...41f Tusen takk!
DramaMama Skrevet 22. januar 2016 #23 Skrevet 22. januar 2016 Ja, men spiser de kun som snacks. Til taco/nachos bruker vi de med chili.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå