Gå til innhold

Operere vekk hemoroider - smertefullt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal snart operere vekk hemoroider. Har hørt at det er sykt smertefullt, da de jo ikke kan sy igjen sårene (og man må på do). Noen med erfaring, som kan fortelle meg hva jeg snart skal gjennom?

Anonymous poster hash: 5b87d...290

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen erfaring, men har du prøvd å smøre med utroligsalven.no?

Anonymous poster hash: 52955...8bc

Skrevet

Altså, det er ikke snakk om liten søt en, som kan behandles bort. Så ja, jeg har prøvd alt. Utrolig salven er ikke sååå utrolig.

Skrevet

Altså, det er ikke snakk om liten søt en, som kan behandles bort. Så ja, jeg har prøvd alt. Utrolig salven er ikke sååå utrolig.

Verdt å prøve tenker jeg. Utroligsalven tar vorter og mollusker hvertfall. Har tenkt å prøve på hemorider selv, men er ikke så hardt plaget selv altså m. Er mange kommentarer i gjesteboka deres om folk som har blitt kvitt hemorider de egentlig skulle operert bort.

Var bare et velment råd, ikke så mange som har hørt om utroligsalven skjønner du ☺️

Skrevet

Husker moren min opererte seg for noen år siden. Ja, hun hadde veldig vondt i ettertid.

Men du får bare bite tennene sammen og tenke at det er verdt det. Du blir jo kvitt alle de helvetes problemene med hemorroidene. 👍🏼😊

Lykke til! 😊

Skrevet

Jeg har operert mer enn en gang, så jeg kan starte med å si at det er verdt det og jeg hadde gjort det igjen :)

Første gangen var verst pga ganske omfattende operasjon, det er vondt de første dagene, men fullt levelig. Jeg har høy smerteterskel, men skal innrømme at det spratt noen tårer det første døgnet når jeg skulle på do...

Beste rådene jeg har er å holde magen i gang, ha myk avføring, bruk smertestillende og sitt med rompa i grønnsåpevann flere ganger om dagen!

Grønnsåpevannet renser, gjør at sårene heles raskere og det lindrer (bedre enn smertestillende faktisk, den perioden du sitter i vannet).

Anonymous poster hash: a435a...e05

Skrevet

Jeg gjorde det for 3 uker siden, og angrer grusomt. Håper det er verdt det når smertene gir seg. Jeg ble sydd litt inne i endetarmen.

Smertene er noe helt annet enn hva jeg tenkte, det dunker konstant. Gråter hver gang jeg er på do, til tross for at jeg som anbefalt drikker laktolose tre ganger om dagen.... Sykemeldt enda, og håper på bedre tider!

Anonymous poster hash: 9dc66...8b1

Skrevet

Helt jævlig.de sydde meg fordi jeg insisterte.men det gikk opp.

Anonymous poster hash: 9db28...6fa

Skrevet

Mitt beste tips til å få bort hemorider er å ta på isbiter!!! Funker som bare det, hadde vonde hemorider etter mitt forge svangerskap, prøvde hemoridekremer osv, ikke noe som hjalp. Søkte rundt på kjerringråd og da fant jeg det tipset, og det virket!!!! 😄😄😄😄😄

Anonymous poster hash: d7350...436

Skrevet

Mitt beste tips til å få bort hemorider er å ta på isbiter!!! Funker som bare det, hadde vonde hemorider etter mitt forge svangerskap, prøvde hemoridekremer osv, ikke noe som hjalp. Søkte rundt på kjerringråd og da fant jeg det tipset, og det virket!!!! 😄😄😄😄😄

Følte meg ikke så høy i hatten da jeg satt der og holdt isbiter på hemoridene da! Så sikkert rart ut 😁

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...