Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #1 Skrevet 22. januar 2016 Det mistenkes at barnet mitt har det. Isåfall nevroborreliose, for det har gått langt... Han har nå fatigue (utmattelse, trøtthet) og symptomer fra magen. Hva jeg leser så vil han bli frisk igjen etter noen uker med antibiotika. Stemmer det? Erfaringer? Anonymous poster hash: 8acd3...61c
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #2 Skrevet 22. januar 2016 Datteren til venninnen min hadde det. Hun ble helt frisk, barn blir som regel det. Hun ble så sykt før de fant ut hva det var at hun ble lagt inn på sykehuset, hun var så slapp at hun sluttet spise/drikke og måtte ha næring intravenøst. Hun fikk antibiotika intravenøst hver dag i to uker. Bodde hjemme, men måtte på sykehus og få medisin hver ettermiddag. Anonymous poster hash: c6385...e4e
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #3 Skrevet 22. januar 2016 Takk for svar :-) Anonymous poster hash: 8acd3...61c
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #4 Skrevet 22. januar 2016 Ikke alle som blir frisk av noen uker med antibiotika. Noen blir det, mange blir det ikke. Anbefaler deg å søke på facebook, jeg vet det finnes en gruppe for foreldre med barn som har borreliose. Jeg vet om noen som måtte til utlandet med barnet før det fikk lang nok og riktig behandling. Der var det også alvorlig nevroborreliose. Men det var også diverse co-infeksjoner, som norske helsevesenet sjelden tester for (eller har gode nok tester for) eller behandler. Om du ikke finner gruppen på facebook (jeg husker ikke hva den heter) så se om du kan ta kontakt med en av de som driver Norvect-konferansen, de bør vite om den gruppen. Håper barnet ditt blir helt friskt igjen raskt Anonymous poster hash: 15a95...f36
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2016 #5 Skrevet 23. januar 2016 Hjertelig takk for svar! :-) Anonymous poster hash: 8acd3...61c
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2016 #6 Skrevet 23. januar 2016 Dytt. Anonymous poster hash: 8acd3...61c
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2016 #7 Skrevet 23. januar 2016 Venninnen min hadde det da vi gikk på barneskolen. Hun fikk antibiotika intravenøst på sykehuset noen uker og ble helt frisk igjen Anonymous poster hash: 1c9d7...f24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå