Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #1 Skrevet 22. januar 2016 ...eller, siden 4.januar faktisk! ;-) Fra 86 cm til 79. Og stadig på vei nedover! Har forresten også gått ned 4 kg samme periode. Jeg er suuuuperfornøyd og skriver kun for å skryte av meg selv og klappe meg selv på skuldra litt "offentlig"! En god helg til dere alle ! :-D Anonymous poster hash: fd306...fae
Salla Skrevet 22. januar 2016 #3 Skrevet 22. januar 2016 Kjempeflink, gratulerer Hadde mål om det samme, men gått dundas så langt. Takk for inspirasjon
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #4 Skrevet 22. januar 2016 Hurra !! 👏🏼☺️ Så flink du er. Anonymous poster hash: 836f8...cc1
DramaMama Skrevet 22. januar 2016 #5 Skrevet 22. januar 2016 Godt jobba! Har også gått ned nesten 5 kilo siden nyttår! 😊 Har ikke tatt mål, men det er så godt å være i gang.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #6 Skrevet 22. januar 2016 Jeg har også gått ned fire kilo siden nyttår:D er så deilig at det begynner å synes! Oppskriften er mager mat, null snop og bitte litt trim. Anonymous poster hash: da170...f66
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #7 Skrevet 22. januar 2016 Så flink du har vært👏🏻👏🏻 3 kg ned her siden nytt år, ikke målt cm da😊 Anonymous poster hash: 38827...145
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #8 Skrevet 22. januar 2016 Ja, ikke sant det er deilig når man både merker og ser forskjell? Gir masse motivasjon å få resultater såpass kjapt! :-D 👍 Oppskriften min er mange små måltider. Vann! Ikkrno godis de fleste dager/ lite godis én dag eller to i uka. Jeg spiser f.eks. en rugsprø med avokado eller litt kremost e.l. eller en byggrynslunsj mellom måltidene. Dropper smør, (og majones, dressing, ssus m.m - lett å venne seg av med!!) Også trener jeg sånn omtrentlig annenhver dag. 2 dager styrke og 1 dag cardio i uka ca. Kort sagt; spiser mindre kcal enn jeg forbruker. Og trener for å stramme opp samtidig :-) (MÅ jo nesten til når man nærmer seg førr!! :-P ) Anonymous poster hash: fd306...fae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå