Gå til innhold

Hvor mye veide du da du ble født?

Anbefalte innlegg

Skrevet

3900. Er 171 og 54,5 kg nå.

Anonymous poster hash: d5069...06f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3500 g og 50 cm.

Har alltid vært liten og slank, ligger på nedre del av normalvektig.

Anonymous poster hash: 7ba26...788

Skrevet

Vekt ved fødsel har INGENTING å si. Kjenner ei som er ekstremt tynn (naturlig) nå som hun er rundt 25 år. Hun veide over 6 kilo ved fødsel 😱

Anonymous poster hash: 74645...48d

Skrevet

Vekt ved fødsel har INGENTING å si. Kjenner ei som er ekstremt tynn (naturlig) nå som hun er rundt 25 år. Hun veide over 6 kilo ved fødsel 😱

Anonymous poster hash: 74645...48d

Er du sikker på det? Jeg mente det var gjort forskning som tydet på at fødselsvekt kunne ha noe å si for vekt i voksen alder. Kan bare ikke huske hvor jeg leste det. Mulig det er dementert. At du kjenner en person som var tung som liten og er lett nå bekrefter eller avkrefter ingenting.

Anonymous poster hash: c03b1...e1f

Skrevet

3025. Men monster en del av vekta de første ukene, så var vell nede på 2 tallet.

Nornalvektig, men lav så har vell alltid sett litt stutt ut. Vekta har vært litt opp og ned fra 53-60kg etter jeg var ferdig utvokst. Spiser det jeg vil når jeg vil. Men er glad I god mat, så lager nesten alt fra bunnen så det er god kvalitet i kaloriene 😉

Skrevet

2600, født 3,5 uker ETTER termin. Var helt norml tynn til jeg kom i pubertet allerede som 9-10 åring. Har slitt med overvekt hele livet etter det. Lavt stoffskifte, pcos, insulinresistens osv. Min mor røykte og pempet kffe og spiste lite i sv.skapet.

Anonymous poster hash: b5e31...065

Skrevet

4680.

Normalvektig. En periode med overvekt da jeg fikk min første samboer. 🙊 litt mye kos. 😂😂😂

Anonymous poster hash: 3b458...59e

Skrevet

3900. Alltid vært normalvektig, med bmi rundt 20.

Anonymous poster hash: 0a8a9...b64

Skrevet

1300g veide jeg. Tynn hele ungdommen, ca 5 kg for mye nå.

Anonymous poster hash: b9800...6c5

Skrevet

2700g, men min mamma røykte i svangerskapet,, og jeg kom noen uker for tidlig.. Skulle nok vært større.

Overvektig, men det er eget kosthold sin feil.. Ingen trening og masse sjokolade.

Anonymous poster hash: 7296d...a56

Dønn likt meg!

Anonymous poster hash: 85af2...d77

Skrevet

2800, normalvektig, men tung.

Anonymous poster hash: 5c88c...d13

:ler:

Anonymous poster hash: 2b1a2...c82

Skrevet

3500 gr ved fødsel. Har bmi på18-19 som voksen.

Anonymous poster hash: f8ed3...841

Skrevet

3500 to uker etter termin. Var overvektig som toåring i følge helseboka og la på meg igjen fra jeg var ca åtte. Det skyldtes kostholdet hjemme da min mor hadde et sykt spisemønster, hun var slank men spiste bare loff og drakk aldri vann. Forskjellen var vel at hun i tillegg laget mat til oss som hun spiste lite av. Hun oppfordret heller ikke til aktivitet.

Som voksen går jeg opp og ned. Lager sunn mat fra grunnen, men faller lett inn i et mønster med små porsjoner og småspising.

Anonymous poster hash: 4ca0e...79e

Skrevet

4.7 kg. Hmm, noe "lubben". Heftig benbygning og "muskuløs"😉

Anonymous poster hash: c2b88...39d

Skrevet

3500 g. Normalvektig.

Anonymous poster hash: 2134e...def

Skrevet

3500 gr, tynn, nesten undervektig frem til 25 år, så normalvektig, er nå 32 år.

Anonymous poster hash: a3998...ee2

Skrevet

3480 gr og 50 cm 10 dager over termin, mamma røykte. Foret opp på hjemmelaget mme av h-melk, sukker og maltestrakt. Deretter fløyelsgrøt og alt mulig man ikke gir babyer i dag, men som tydeligvis var greit for 32 år siden ;) Valkene mine hadde valker ;) Ble undervektig da jeg lærte meg å gå, og er det fremdeles den dag i dag... 48-50 kg fordelt på 168 cm.

Skrevet

2500,var tynn helt til jeg ble voksen. er 5 kg for tung nå

Anonymous poster hash: 16540...c2c

Skrevet

Jeg veide ca 600 g

Veldig tynn helt til jeg ble gravid med førstemann og gikk opp 30 kg. Har fortsatt 10 kg for mye.

Skrevet

2520gram 48cm, ligget på bmi 18-19 hele livet.

Anonymous poster hash: bd177...0e7

Skrevet

3500 ved fødsel, normalvektig frem til 20-22, deretter overvektig.

Anonymous poster hash: b6b5d...6d7

Skrevet

Veide 3200 da jeg ble født. Har alltid vært slank/normalvektig, 165 og 50-55 kg.

Anonymous poster hash: c3cf4...b70

Skrevet

3990, lang og smal da jeg ble født. Var tynn og delvis undervektig frem til jeg var 13-14 til tross for at jeg spiste som en tømmerhogger til alle måltider. Så la jeg på meg 25 kilo i løpet av noen år og ble overvektig noen år. Gikk ned igjen og har etter det en stabil vekt som ligger i nedre del av normalområdet om man ser på bmi.

Har tre familiemedlemmer meg HØY fødselsvekt, alle tre er normalvektige som voksne. Ene er normalvektig ca. på grensen til lett overvekt, andre er normalvektig i øvre halvdel av normalvekt, tredje er slank.

Anonymous poster hash: db1e5...5ff
Skrevet

3080 gr 48 cm var jeg. Har vært overvektig i mange år, men har næ gått ned 25 kg, skal ned 8 til, da er jeg innenfor normalen 👍🏻

Anonymous poster hash: 24d6e...3d5

Skrevet

3300g, overvektig hele livet.

Anonymous poster hash: ddfb8...5ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...