Gå til innhold

Flere som så Kjære Mamma ikveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt en liknende spedbarnstid med min nr 2, fryktelig slitsomt og tøft mens det står på, men jeg tenkte bare bæresjaaal gjennom hele episoden😄 tror det hadde lettet hverdagen hennes noe voldsomt...

Anonymous poster hash: 50760...cb1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt en liknende spedbarnstid med min nr 2, fryktelig slitsomt og tøft mens det står på, men jeg tenkte bare bæresjaaal gjennom hele episoden😄 tror det hadde lettet hverdagen hennes noe voldsomt...

Det tenkte jeg også.. I tillegg til perfeksjonist, ro deg ned og senk kravene. Ikke la babyen hyle fordi du skal gjøre senga "magasinklar".

Anonymous poster hash: 48a30...9f9

Skrevet

Det tenkte jeg også.. I tillegg til perfeksjonist, ro deg ned og senk kravene. Ikke la babyen hyle fordi du skal gjøre senga "magasinklar".

Anonymous poster hash: 48a30...9f9

Den senga tok litt kaka ja, DET har jeg aldri noensinne prioritert på morgenen må jeg si :P

HI

Skrevet

Men hun så veldig kjent ut! Vært på TV før?

Anonymous poster hash: 79ea1...644

Skrevet

Ja, programleder for det sex-programmet Trekant på NRK for noen år siden.

HI

Skrevet

Ja, programleder for det sex-programmet Trekant på NRK for noen år siden.

HI

Takk! Så irriterende når man ikke kommer på hvor man har et menneske fra! ☺ Da kan jeg sove godt i natt!

Anonymous poster hash: 79ea1...644

Skrevet

Kjente meg såå igjen i henne, begge ungene mine har også hatt kolikk. Så vanvittig slitsomt :(

Anonymous poster hash: 9ea00...e3b
Skrevet

Å gurimalla 🙈😬

Jeg har hatt to babyer som var rolige, harmoniske og omtrent aldri gråt.. Kan ikke forestille meg hvordan det er med en baby som gråter hele tiden..!! 😱 All ære til dere som har hatt/har kolikkbaby 🙌🏻❤️

Anonymous poster hash: 0fadc...43f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...