Gå til innhold

Mannen min kalte meg "tung psykiatri" under en krangel..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe jeg synes er å tråkke laaangt over grensen. Jeg var irritert på han ang en ting, og han ender opp med å kalle meg dette. for ordens skyld har jeg null problemer med psyken heldigvis, så ser ikke helt hvorfor jeg skal bli kalt dette. Hadde du blitt sint? Jeg er nemlig rasende. Vi skal egentlig på hytta til foreldrene hans og møte de der i morgen, men kjenner jeg har lite lyst...

Anonymous poster hash: 0a0f3...781

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mann spurte om jeg var tilbakestående i et opphetet øyeblikk.

Kanskje ingen hemmelighet at forelskelsen er over for vår del..

Anonymous poster hash: e0098...3d3

Skrevet

Min kan også si noe slikt. Men det stikker ikke så dypt å jeg bryr meg ikke.Vi er like glade i hverandre likevel.

Skrevet

Vet du hadde min mann sakt noe slikt til meg så hadde jeg ledd og sakt "ja man blir som man omgås"

Hadde ikke giddet og blitt opprørt engang.

Skrevet

Noe jeg synes er å tråkke laaangt over grensen. Jeg var irritert på han ang en ting, og han ender opp med å kalle meg dette. for ordens skyld har jeg null problemer med psyken heldigvis, så ser ikke helt hvorfor jeg skal bli kalt dette. Hadde du blitt sint? Jeg er nemlig rasende. Vi skal egentlig på hytta til foreldrene hans og møte de der i morgen, men kjenner jeg har lite lyst...

Min eks dro fram sånne skjellsord i hver eneste krangel de par siste årene.

Forakt og disrespekt dreper kjærligheten, det er nå en ting. En annen ting er at folk som snakker sånn ofte har en rem av huden selv. Han projiserer.

Anonymous poster hash: 53631...8df

Skrevet

Det er en form for hersketeknikk han bruker. For meg er det ikke akseptabelt.

Bruker han å kalle deg ting når dere krangler?

Anonymous poster hash: 4a536...ac2
Gjest Gul stjerne
Skrevet

jeg synes det er meget drøyt.

Skrevet

Get over it. Folk sier ting de ikke mener i sinne.. Det blir et laaaangt og strevsomt liv om man skal ta seg nær av alt. Kanskje han beskytta seg, såra du stoltheten hans? Man skal ikke godta alt, men om forholdet er ok ellers så snakk om det og bli ferdig. Hva godt fører det med seg å gå langsint? Tror du mannen din ville giftet seg med en psykiatrisk pasient?!

Anonymous poster hash: 060b0...908

Skrevet

Det hadde jeg ikke brydd meg om. Hvis jeg derimot hadde hatt psykiske problemer hadde jeg kanskje blitt lei meg for en slik karakteristikk, da jeg hadde tenkt at det kunne være noe han faktisk mente. I din situasjon derimot er det jo bare et (riktig nok barnslig) utrykk for at han er helt uenig med deg. Ville ikke falt meg inn å boikotte en planlagt hyttetur med svigers, i alle fall.

Anonymous poster hash: 22df7...456

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...