Gå til innhold

Mellomnamn til Liam og Lucas?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere kreative sjeler der ute - har dere noen mellomnamn som kunne passet fint til enten Liam, Lucas eller begge deler?

 

Vi står fast på navnevalg da vi elsker begge navnene og vil gjerne la et mellomnamn 'bestemme'.

 

Har en datter fra før med initialene L.V (fornavn og mellomnamn).

 

Anonymous poster hash: 57ce7...708

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liam Andreas.

Lukas....der har jeg ingenting, dessverre.

 

Anonymous poster hash: 9e524...2ed

Skrevet

Liam Sebastian

Liam Alexander

 

Jeg har også en Liam 😊 Han er nå ti år.

 

Anonymous poster hash: 727b5...9d7

Skrevet

Lucas andre

Lucas olai

Lucas jo

 

Liam alexander

Liam leander

Liam nikolai

Skrevet

Ungmor og Barnevern.



Anonymous poster hash: 39677...6bd
Skrevet

Liam August

Lucas August

Skrevet

Lucas Matheo

Lucas Xander

 

Anonymous poster hash: 4a196...e17

Gjest Antarctica
Skrevet

Hvis det skal være på søsterens bokstaver:

 

Lukas Valentin

Lukas Valdemar

Lukas Vilhelm

Lukas Vilhjalm

Lukas Vincent

Lukas Vergil

Skrevet

 

Ungmor og Barnevern.

 

Anonymous poster hash: 39677...6bd

Ja, vil kalle meg selv ung selv om jeg snart fyller 33 ;-)

 

Anonymous poster hash: 57ce7...708

Skrevet

Et av de andre navnene fra ti på topp? William, Markus/Marcus, Oskar/Oscar, Mathias/Matias, Filip/Fillip/Philip, Jakob/Jacob?

 

Anonymous poster hash: ab694...814

Skrevet

De trenger ikke mellomnavn.

Mellomnavn er stygt.

 

Anonymous poster hash: e9d37...3e6

Skrevet

Liam Oliver

Liam Cornelius

Liam Alexander

Liam Elias

Liam Tobias

 

Lucas Leander

Lucas André

Lucas Martinius

Skrevet

Det er ikke bare bare å velge et populært navn.

Vår sønn heter Lucas med tilhørende poppis mellomnavn. Har flere ganger forsvart vårt navnevalg.

 

Lillebror fikk også et poppis navn, men veldig uvanlig mellomnavn. Da var det mer akseptabelt.

 

Til dere som bare MÅ skrive at et navn er stygt, bli voksne! Aksepter at mennesker har forskjellig smak, og liker du ikke et navn, kikk munnen din og finn en annen tråd å skrive på...

 

Til hi- lykke til med navnevalg.

 

Anonymous poster hash: b2dbd...f0a

Skrevet

 

Ungmor og Barnevern.

 

Anonymous poster hash: 39677...6bd

Utrolig hvor mange mennesker du tilhører denne gruppen siden navnene hi nevner er noen av de mest populære, ergo mange liker dem.

 

Respektløst å holde på sånn.

 

Liam Olai

Liam René

Liam Sebastian

 

Lucas Michal

Lucas Matheo

Lucas Christopher

 

Anonymous poster hash: 387bb...e9b

Skrevet

Det er ikke bare bare å velge et populært navn.

Vår sønn heter Lucas med tilhørende poppis mellomnavn. Har flere ganger forsvart vårt navnevalg.

 

Lillebror fikk også et poppis navn, men veldig uvanlig mellomnavn. Da var det mer akseptabelt.

 

Til dere som bare MÅ skrive at et navn er stygt, bli voksne! Aksepter at mennesker har forskjellig smak, og liker du ikke et navn, kikk munnen din og finn en annen tråd å skrive på...

 

Til hi- lykke til med navnevalg.

 

Anonymous poster hash: b2dbd...f0a

Når folk ber om råd, må de tåle meninger. Det er faktisk en aktiv handling å selv sette seg til pc-en, logge inn på forum, skrive navnet, be om meninger og trykke på publiser. Er du med på leken må du tåle steken.

 

Anonymous poster hash: b4169...a04

Skrevet

Mellomnavn? Hansen? Olsen? Gran?

 

Ahh! Du spør om et andre fornavn!? Sorry, har ingen forslag.

 

Anonymous poster hash: 145af...1ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...