Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #1 Skrevet 21. januar 2016 Som prevensjonsmiddel og mot pms? Vil gjerne høre om deres erfaringer😊 Anonymous poster hash: 80cb1...a3d
Gjest Trulte med to små Skrevet 21. januar 2016 #2 Skrevet 21. januar 2016 Progesteronkrem mener du? Jeg har aldri hørt at den kan brukes som prevansjon, men brukte en slik krem for over 20 år siden for å få mensen i gang og det funket. Ble fortalt at man lett kunne bli gravid ved å bruke den, men vet ikke hvor sant det var! Progestacare het det muligens? det bytta navn så mulig det heter womans care eller noe sånn nå.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #3 Skrevet 21. januar 2016 Som prevensjon høres høyst risikabelt ut, men vil gjerne høre om evt erfaringer med den mot PMS. Anonymous poster hash: 94cea...41c
Gjest Trulte med to små Skrevet 21. januar 2016 #4 Skrevet 21. januar 2016 Utdrag fra beskrivelse på nett: Hormonforstyrrelser er et problem for mange kvinner, spesielt gjelder dette PMS og plager ved overgangsalder. Ved tilførsel av naturlig progesteron kan plagene reduseres. Vårt hovedprodukt Progesta Care inneholder naturlig progesteron utvunnet fra planten villyams. Kremen egner seg for kvinner som plages av hetetokter, vannansamlinger eller søvnløshet.Naturlig progesteronkrem med yamsrot. Et alternativ til syntetisk progesteron. Det kan meget godt være at du mangler hormonet Progesteron. Nå finnes det naturlig progesteron i kremform.
Gjest Trulte med to små Skrevet 21. januar 2016 #5 Skrevet 21. januar 2016 Utdrag fra beskrivelse på nett: Hormonforstyrrelser er et problem for mange kvinner, spesielt gjelder dette PMS og plager ved overgangsalder. Ved tilførsel av naturlig progesteron kan plagene reduseres. Vårt hovedprodukt Progesta Care inneholder naturlig progesteron utvunnet fra planten villyams. Kremen egner seg for kvinner som plages av hetetokter, vannansamlinger eller søvnløshet.Naturlig progesteronkrem med yamsrot. Et alternativ til syntetisk progesteron. Det kan meget godt være at du mangler hormonet Progesteron. Nå finnes det naturlig progesteron i kremform. Det var denne jeg brukte. Husker ikke annet en at jeg fikk mensen i gang igjen ved å bruke denne. Jeg hadde uregelmessig mens.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå