Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #1 Skrevet 21. januar 2016 Gikk dere ned i vekt av å begynne på levaxin? Anonymous poster hash: ae25c...a24
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #2 Skrevet 21. januar 2016 ja men trente masse samtidig Anonymous poster hash: 61cad...0c6
Miss Chocolate Skrevet 21. januar 2016 #3 Skrevet 21. januar 2016 (endret) Ja, gikk ned igjen de kiloene jeg gikk opp av sykdommen. Endret 21. januar 2016 av chocolate
Mamsen<3 Skrevet 21. januar 2016 #4 Skrevet 21. januar 2016 Nei. La sakte men sikkert på meg. Var altfor tynn da jeg fikk diagnosen.
Mamsen<3 Skrevet 21. januar 2016 #5 Skrevet 21. januar 2016 Nei. La sakte men sikkert på meg. Var altfor tynn da jeg fikk diagnosen. trente og spiste relativt sunt men la bare på meg etter oppstart på levaxin. Vanskelig å gå ned nå også etter 12 år
pitrijorg Skrevet 21. januar 2016 #6 Skrevet 21. januar 2016 Jeg gikk ned masse etter jeg begynte på levaxin. Jar gått på de i 16 år og ikke hatt store vektproblemer siden. Bare når jeg er gravid, da eser jeg ut. Men mister kg fort igjen
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #7 Skrevet 21. januar 2016 Nei, jeg gikk opp masse Anonymous poster hash: 6ec9a...10f
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #8 Skrevet 21. januar 2016 Ja 20kg på noen mnd. Men la fort på meg igjen etter 5 år. Men er snart nede igjen. Men drit vanskelig å gå ned 😩 Det sitter jo som støpt. Anonymous poster hash: 18f93...2df
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #9 Skrevet 22. januar 2016 Nei, de kiloene jeg la på meg før det ble oppdaget at jeg hadde lavt stoffskifte sitter som limt. Anonymous poster hash: fd358...fff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå