Gå til innhold

Dere med lavt stoffskifte


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk dere ned i vekt av å begynne på levaxin? 



Anonymous poster hash: ae25c...a24
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja :) men trente masse samtidig

 



Anonymous poster hash: 61cad...0c6
Skrevet (endret)

Ja, gikk ned igjen de kiloene jeg gikk opp av sykdommen.

Endret av chocolate
Skrevet

Nei. La sakte men sikkert på meg. Var altfor tynn da jeg fikk diagnosen.

Skrevet

Nei. La sakte men sikkert på meg. Var altfor tynn da jeg fikk diagnosen.

trente og spiste relativt sunt men la bare på meg etter oppstart på levaxin. Vanskelig å gå ned nå også etter 12 år
Skrevet

Jeg gikk ned masse etter jeg begynte på levaxin. Jar gått på de i 16 år og ikke hatt store vektproblemer siden. Bare når jeg er gravid, da eser jeg ut. Men mister kg fort igjen

Skrevet

Nei, jeg gikk opp masse



Anonymous poster hash: 6ec9a...10f
Skrevet

Ja 20kg på noen mnd. Men la fort på meg igjen etter 5 år. Men er snart nede igjen. Men drit vanskelig å gå ned 😩 Det sitter jo som støpt.

 

Anonymous poster hash: 18f93...2df

Skrevet

Nei, de kiloene jeg la på meg før det ble oppdaget at jeg hadde lavt stoffskifte sitter som limt.

 

Anonymous poster hash: fd358...fff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...