Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #1 Skrevet 21. januar 2016 Huff - må trekke en visdomstann😯Man er vel i form nok til å gå på jobb etter tannlegetime? (Lærer) Anonymous poster hash: 357d7...2e7
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #2 Skrevet 21. januar 2016 Ja.. Men det kan jo være greit å ikke ha undervisning etterpå pga bedøvelsen sitter i en stund... Anonymous poster hash: d647d...fa9
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #3 Skrevet 21. januar 2016 Ikke om du skal ha undervisning - munnen er kjempebedøvd og du ser veldig rar ut;-) Men ville prøvd å fått time sent på dagen. er det bare kontortid, er du nok i form! Anonymous poster hash: 1f125...756
TPK Skrevet 21. januar 2016 #4 Skrevet 21. januar 2016 Nei! Jeg var ikke det. Munnen var helt hoven, siklet blod og måtte gå med sånn tampong i munnen i mange timer. Men ikkenoga smerter, der var ikke så ille. Tok ikke Paracet en gang etter bedøvelsen gikk ut. Men det vet jeg varierer veldig! Mannen spiste Paralgin forte i flere dager etterpå. Så ueg ville bedt om time fredag etter lunsj hvis jeg var deg.
uhhuhher Skrevet 21. januar 2016 #5 Skrevet 21. januar 2016 (endret) Det kommer veldig an på. Er tannen oppe eller nede (kan være mer komplisert nede pga seigere kjevebein, sa tannlege nylig til meg), har den brutt gjennom tannkjøttet, er roten lang, krokete osv osv. Jeg har trukket tre stk. To var oppe, begge brutt helt gjennom med rette, fine røtter. Var bare å dra dem rett ut og bite på en bomullsdott en stund. Ikke hoven eller spes vondt. Den nede måtte opereres ut, satt fast i kjevebeinet, og der var det mye vondere. Fikk betennelse og ble veldig hoven. Lykke til! Endret 21. januar 2016 av uhhuhher
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #6 Skrevet 21. januar 2016 Jeg fikk beskjed av tannlegen om å ta det med ro resten av dagen. Min satt veldig godt da, så jeg følte meg litt mørbanket etterpå. Jeg blødde ikke, og hadde overhodet ikke smerter fra "krateret" etter tanna, men var øm i kjeven, fikk hodepine og fikk vondt i den tanna som sitter to tenner lenger frem. Er visst noen felles nerver inni der, derfor jeg fikk vondt i en annen tann et par dager. Alt i alt gikk det veldig greit synes jeg. Grudde meg veldig, men gikk bedre enn forventet 😃 Anonymous poster hash: b70af...a73
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #7 Skrevet 21. januar 2016 Jeg hadde problemer med å gå på jobb dagen etter, så hadde ikke satset på å gå samme dag. Anonymous poster hash: 5b7dd...bf7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå