Gå til innhold

Må et barn ha asberger


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare fordi det snakker østlandsk når det ikke er naturlig at det gjør det? Eller kan det være andre grunner?

 

Det gjelder mitt eget barn, og vi har begynt på utredning. ..

 

Anonymous poster hash: 454bd...580

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være andre grunner. Mye barne-tv f.eks. :P



Anonymous poster hash: 7fe86...e90
Skrevet

Glemte å ta med at barnet har språkvansker og pratet ikke før etter treårsalderen. Hørsel er ok.

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 454bd...580

Skrevet

Glemte å ta med at barnet har språkvansker og pratet ikke før etter treårsalderen. Hørsel er ok.

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 454bd...580

Har et barn med forsinket språkutvikling, det er visstnok veldig vanlig at de slår om på østlandsk, min gjør også det, vært utredet for ADHD og der ble autisme helt utelukket.

 

Anonymous poster hash: 02f23...d85

Skrevet

Ok. Barnet er 7 år, og har litt dialektord innimellom. Vi har vært innom ppt nå og tatt en test, og hun mener den østlandskdialekta er typisk for asberger, men samtidig er det få eller ingen andre symptom. Skal henvises til bup.

 

Selv tror jeg det er spesifikke språkvansker. .. har dårlig arbeidsminne bl.a.

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 454bd...580

Skrevet

Min har også språkvansker, og sier "jeg" og "ikke" selv om vi prater stavangerdialekt. ingen autismediagnose, og det har heller ikke blitt nevnt i denne forbindelse. 



Anonymous poster hash: 88f9c...8f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...