Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #1 Skrevet 21. januar 2016 Bare fordi det snakker østlandsk når det ikke er naturlig at det gjør det? Eller kan det være andre grunner? Det gjelder mitt eget barn, og vi har begynt på utredning. .. Anonymous poster hash: 454bd...580
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #2 Skrevet 21. januar 2016 Det kan være andre grunner. Mye barne-tv f.eks. Anonymous poster hash: 7fe86...e90
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #3 Skrevet 21. januar 2016 Glemte å ta med at barnet har språkvansker og pratet ikke før etter treårsalderen. Hørsel er ok. Hi Anonymous poster hash: 454bd...580
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #4 Skrevet 21. januar 2016 Glemte å ta med at barnet har språkvansker og pratet ikke før etter treårsalderen. Hørsel er ok. Hi Anonymous poster hash: 454bd...580 Har et barn med forsinket språkutvikling, det er visstnok veldig vanlig at de slår om på østlandsk, min gjør også det, vært utredet for ADHD og der ble autisme helt utelukket. Anonymous poster hash: 02f23...d85
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #5 Skrevet 21. januar 2016 Ok. Barnet er 7 år, og har litt dialektord innimellom. Vi har vært innom ppt nå og tatt en test, og hun mener den østlandskdialekta er typisk for asberger, men samtidig er det få eller ingen andre symptom. Skal henvises til bup. Selv tror jeg det er spesifikke språkvansker. .. har dårlig arbeidsminne bl.a. Hi Anonymous poster hash: 454bd...580
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #6 Skrevet 21. januar 2016 Min har også språkvansker, og sier "jeg" og "ikke" selv om vi prater stavangerdialekt. ingen autismediagnose, og det har heller ikke blitt nevnt i denne forbindelse. Anonymous poster hash: 88f9c...8f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå