Gå til innhold

Dere som skriver om andre personer her inne..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker dere noen gang på at de dere skriver om kanskje en gang leser det dere har skrevet og kjenner igjen seg selv eller dere? Eller at dere blir gjenkjent av noen andre? Er dere flinke til å anonymisere? Det er noen innlegg her inne jeg er overrasket om ingen kjenner igjen. Det er mye detaljer, og noen skriver til og med hvor de bor. Kan bare håpe at det er mye av de detaljene som ikke stemmer. 

Føler at en del ikke har noen skrupler med å utlevere andre på nett, både på forum og på facebook, og andre nettsteder, noe som er synd. Vi har rett til privatliv også på nettet, og jeg tror ikke så mange tenker på at "nettet fanger", og at hvis noe blir publisert så er det ikke nødvendigvis bare-bare å fjerne det igjen senere. 

Anonymous poster hash: 3f615...c58
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker dere noen gang på at de dere skriver om kanskje en gang leser det dere har skrevet og kjenner igjen seg selv eller dere? Eller at dere blir gjenkjent av noen andre? Er dere flinke til å anonymisere? Det er noen innlegg her inne jeg er overrasket om ingen kjenner igjen. Det er mye detaljer, og noen skriver til og med hvor de bor. Kan bare håpe at det er mye av de detaljene som ikke stemmer.

Føler at en del ikke har noen skrupler med å utlevere andre på nett, både på forum og på facebook, og andre nettsteder, noe som er synd. Vi har rett til privatliv også på nettet, og jeg tror ikke så mange tenker på at "nettet fanger", og at hvis noe blir publisert så er det ikke nødvendigvis bare-bare å fjerne det igjen senere.

Hvem andre skriver vi om, mener du?

Andre brukere her, eller typ ungene til Märtha Louise? Eller at folk skriver om svigermor?

Anonymous poster hash: a7260...ee1

Skrevet

Tror nok at det er noe sånt f.eks " min venninne hadde sex med min bror som er gift med en supermodell. De har 3 barn sammen, en jente og to gutter."

Det er så mange som skriver alt for mye!

Hun som fikk knekt armen av kollegaen sin... Det er garantert noen som har kjent henne igjen..

Anonymous poster hash: 0e53f...ecb

Skrevet

Tror nok at det er noe sånt f.eks " min venninne hadde sex med min bror som er gift med en supermodell. De har 3 barn sammen, en jente og to gutter."

Det er så mange som skriver alt for mye!

Hun som fikk knekt armen av kollegaen sin... Det er garantert noen som har kjent henne igjen..

Anonymous poster hash: 0e53f...ecb

Hun jugde jo til alle og sa hun hadde falt på glatta. Masse mennesker brekker armen hver uke...

Skrevet

Hvem andre skriver vi om, mener du?

Andre brukere her, eller typ ungene til Märtha Louise? Eller at folk skriver om svigermor?

Sier ikke at alle gjør det. Men en del skriver om folk i familien, ja som svigermor, i omgangskretsen, mannen, søsken, barnas venner, osv, og da bør man være veldig forsiktig med hva man velger å dele. 

Skrevet

Vert her i 10år mye periodevis av og på. Men jeg har aldri kjent igjen noen her.

Anonymous poster hash: 65a5a...ed2

Skrevet

Vert her i 10år mye periodevis av og på. Men jeg har aldri kjent igjen noen her.

Legger til, jeg har stor bekjentskapskrets rundt i landet.

Skrevet

Ja jeg har kjent igjen folk, flere ganger. Jeg bor i en liten kommune. 

Anonymous poster hash: 2610a...8c7
Skrevet

De gangene jeg har skrevet spm ang min situasjon, familie eller liknende er det alltid anonymisert, eller jeg legger til detaljer som ikke har noe med oss å gjøre i det hele tatt.

Ift det å kjenne igjen leser jeg rett som det er tråder eller svar som jeg fint tenker jeg kunne ha skrevet selveier kjenner koen som kunne ha skrevet liknende, så tenker at mange gjerne er i liknende situasjoner som andre. Har aldri mistenkt tråder for å være opprettet av noen jeg kjenner, selv om de kanskje ser slik ut.

Anonymous poster hash: 7eb19...878

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...