Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #1 Skrevet 21. januar 2016 Dette gjør meg svært glad å se. Håper det bidrar til at folk spiser enda mer frukt og grønt. :-) Anonymous poster hash: 5638b...867
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #2 Skrevet 21. januar 2016 Jada jeg skal kjøpe mer frukt og grønt, må bare spise opp marsipanen først. Anonymous poster hash: 48f1b...aab
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #3 Skrevet 21. januar 2016 Jada jeg skal kjøpe mer frukt og grønt, må bare spise opp marsipanen først. Anonymous poster hash: 48f1b...aab Og pepperkakene og drikke opp gløggen. Anonymous poster hash: aaa5a...999
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #4 Skrevet 21. januar 2016 Mente å lese at rema har 10 % uten å måtte være kunde Anonymous poster hash: ae163...976
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #5 Skrevet 21. januar 2016 Jada jeg skal kjøpe mer frukt og grønt, må bare spise opp marsipanen først. Anonymous poster hash: 48f1b...aab Og pepperkakene og drikke opp gløggen. Anonymous poster hash: aaa5a...999 Det holdt jeg på å glemme, takk for påminnelsen. Anonymous poster hash: 48f1b...aab
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #6 Skrevet 21. januar 2016 Mente å lese at rema har 10 % uten å måtte være kunde Anonymous poster hash: ae163...976 Kiwi har kuttet prisene like mye som Rema (ca 10%), men gir 7,5% i bonus på toppen av det igjen. Så kiwikundene får laveste prisen. Anonymous poster hash: 02405...98b
Leeloo76 Skrevet 21. januar 2016 #7 Skrevet 21. januar 2016 Hva kutter de10% av, noen som vet? Samme pris samme dag i fjor, eller en eller annen tilfeldig pris de setter, for så å kutte 10% av denne? Synes det er litt vanskelig som kunde å avgjøre om det er reelle kutt, prisene på frukt endrer seg jo hele tiden uansett, de kjører ukestilbud, helgepriser etc. etc. Nå er det Kiwi som er mest naturlig å handle på for oss av disse to, og jeg har både Tumf Visa og Kiwi Pluss, så får vi se om det har blitt noen kr. samlet opp på slutten av året. Det beste for oss forbrukere hadde selvfølgelig vært at butikkene kuttet ut alle disse fordyrende fordelsprogrammene (de skal jo tross alt administreres) og bare senket prisene for alle, men så lenge de finnes får man bite i det sure eplet og hive seg på. Begynner å bli en del kort i lommeboka, og det blir jo noen tusenlapper i løpet av et år kontra om jeg ikke hadde hatt noen av dem ( i hvert fall i år med litt oppussingsprosjekter etc.).
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #8 Skrevet 21. januar 2016 Jeg kommer ikke til å handle på Kiwi selv om de kutter så mye som de gjør. Det blir så veldig påtatt at de SKAL vinne denne kampen. Og det får de bare gjøre. Ja, jeg vet at det ikke går utover andre enn min egen lommebok. Men så himla mye er det ikke å spare uansett og jeg elsker min lokale remashappe. Der vet jeg hvor det meste er og de ansatte er blide og høflige. Anonymous poster hash: 1e3de...b3b
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #9 Skrevet 21. januar 2016 Prisene er jo satt opp. Anonymous poster hash: cd689...952
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #10 Skrevet 21. januar 2016 Coop extra reklamerer med 30% rabatt på frukt og grønt torsdag-lørdag. Men hva før-prisen var, det vet jeg ikke. Hadde vært interessant å sett hvilken kjede som faktisk er billigst ☺ Anonymous poster hash: 74af5...85c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå