Gå til innhold

Nettdating og Tinder og Happn og alt dette.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen med litt erfaring fortelle litt? Hvilke sider/app'er bruker du, og hvordan fungerer denne? Har du bilde og navnet ditt der? Blir du kontaktet ofte? Hva slags kontakt er "vanlig", er det meldinger, mail eller noe annet? Og hvor fort møtes man? Jeg lurer så fælt, og alle sier at jeg bare må kaste meg ut i det, men jeg syns det er litt flaut og kleint, og er redd for å dumme meg ut, og i tillegg så er jeg veldig dårlig på å avvise. Hva hvis jeg blir kontaktet av noen jeg ikke finner interessant, hva sier man da?

Anonymous poster hash: b8c96...f09

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen? :)

Skrevet

Brukte Tinder med varierende hell. De fleste samtaler bare døde av seg selv, enten svarte ikke han, eller så svarte ikke jeg. Mange endte opp som match uten at noen gadd å ta kontakt.

Best å avtale møte fort, så slipper man evigheter med tørrprat. Var såvidt innom Møteplassen, men syntes det var så mange kleine folk der. Skrev at utrente folk, røykere, utenfor Ring 3 og de over 45 var uinteressante, allikevel ble jeg kontaktet av Alf på 70 som bodde på Dokka og hadde gått livets skole. Sukker var heller ikke spesielt interessant, dog bedre enn Møteplassen, fordi man må fylle ut mer spesifikke kriterier.

Anonymous poster hash: ac57a...27f

Skrevet

Brukte Tinder med varierende hell. De fleste samtaler bare døde av seg selv, enten svarte ikke han, eller så svarte ikke jeg. Mange endte opp som match uten at noen gadd å ta kontakt.

Best å avtale møte fort, så slipper man evigheter med tørrprat. Var såvidt innom Møteplassen, men syntes det var så mange kleine folk der. Skrev at utrente folk, røykere, utenfor Ring 3 og de over 45 var uinteressante, allikevel ble jeg kontaktet av Alf på 70 som bodde på Dokka og hadde gått livets skole. Sukker var heller ikke spesielt interessant, dog bedre enn Møteplassen, fordi man må fylle ut mer spesifikke kriterier.

Anonymous poster hash: ac57a...27f

Takk for svar :)

Skrevet

Ingen flere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...