Gå til innhold

Ned 20 kg uten trening


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig å gå ned 20 kg uten aktivitet? Kun ved å spise det anbefalte antall kcal som LifeSum anbefaler?

 

Anonymous poster hash: 1a2e3...a5c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Jeg gikk ned drøyt 30 kg uten trening.

 

Anonymous poster hash: 8dce0...1eb

Skrevet

Selvfølgelig er det mulig :)

 

Slanking er 80% kosthold og 20% trening, og den treningen er mest for å stramme opp.

 

Det er mye lettere å la være med å spise 500 kalorier enn å trimme vekk 500 kalorier.

 

Grethe Roede anbefaler 1600 kalorier i døgnet, hun har både en gratis nettsiden hvor du kan registrere det du spiser, eller du kan betale for et nettbasert medlemskap og laste ned appen hennes.

 

Jeg har både lifesum og grethe roede, og liker grehte roede best.



Anonymous poster hash: a92d4...63c
Skrevet

LifeSum anbefaler 1433 kcal i døgnet.

Takk for svar.

Trodde man "måtte" være i aktivitet for å gå ned.

hi

 

Anonymous poster hash: 1a2e3...a5c

Skrevet

Gikk ned 35 uten trening.

Hvor lang tid brukte du?

 

 

 

Anonymous poster hash: 1a2e3...a5c

Skrevet

Hva spiser dere da? Noen tips til mat?.

Og går dere sulten?

 

Bruker rode sin og gikk ned 3 kg på en uke, holder meg på 1600 kalorier ca, noen ganger mindre og koen ganger mer for jeg får en oppvekker over hva som er interessert ting. Ikke gått sulten men planlegger mat hele tiden for å få med noe i alle kategoriene. Men nå står vekten så tenker jrg de som har tatt av mye hvordan med kun å spise?

 

Anonymous poster hash: ecf7b...dec

Skrevet

Hva spiser dere da? Noen tips til mat?.

Og går dere sulten?

 

Bruker rode sin og gikk ned 3 kg på en uke, holder meg på 1600 kalorier ca, noen ganger mindre og koen ganger mer for jeg får en oppvekker over hva som er interessert ting. Ikke gått sulten men planlegger mat hele tiden for å få med noe i alle kategoriene. Men nå står vekten så tenker jrg de som har tatt av mye hvordan med kun å spise?

 

Anonymous poster hash: ecf7b...dec

Gikk du ned 3 kg på en uke ved å spise 1600 kcal på en uke?

 

 

Anonymous poster hash: 1a2e3...a5c

Gjest Sekretøsa
Skrevet

 

Gikk ned 35 uten trening.

Hvor lang tid brukte du?

 

 

 

Anonymous poster hash: 1a2e3...a5c

 

5 mnd. Men det var med ketose, ikke kalorier. Men dog uten  trening! 

Skrevet

Det er helt sikkert mulig men personlig synes jeg det er myyye lettere å gå ned når jeg også trener pga at jeg får lyst på sunnere mat når jeg trener, får et annet overskudd, godt humør, tror blodsukkeret stabiliseres eller matlysten? Har mye mindre sug etter godteri når jeg trener. Blir en god sirkel. Men hvis jeg faller av treningen blir det fort en dårlig sirkel for meg så da må jeg være ekstra bevisst. Men trening kan være så mangt. Bare en gåtur kan jo også hjelpe på. Lykke til.

 

Anonymous poster hash: fab20...e1d

Skrevet

 

Hva spiser dere da? Noen tips til mat?.

Og går dere sulten?

 

Bruker rode sin og gikk ned 3 kg på en uke, holder meg på 1600 kalorier ca, noen ganger mindre og koen ganger mer for jeg får en oppvekker over hva som er interessert ting. Ikke gått sulten men planlegger mat hele tiden for å få med noe i alle kategoriene. Men nå står vekten så tenker jrg de som har tatt av mye hvordan med kun å spise?

 

Anonymous poster hash: ecf7b...dec

Gikk du ned 3 kg på en uke ved å spise 1600 kcal på en uke?

 

 

Anonymous poster hash: 1a2e3...a5c

Ja utrolig nok men det stoppet opp og da, mulig det var mest vann. Men hjalp jo på motivasjonen, nå 2 uker etter så har jeg ikke Gått ned mer. Håper påboen tips,vil kunne spise litt av alt så jrg kan leve normalt etter vektnedgang.

 

 

Anonymous poster hash: ecf7b...dec

Skrevet

Det er helt sikkert mulig men personlig synes jeg det er myyye lettere å gå ned når jeg også trener pga at jeg får lyst på sunnere mat når jeg trener, får et annet overskudd, godt humør, tror blodsukkeret stabiliseres eller matlysten? Har mye mindre sug etter godteri når jeg trener. Blir en god sirkel. Men hvis jeg faller av treningen blir det fort en dårlig sirkel for meg så da må jeg være ekstra bevisst. Men trening kan være så mangt. Bare en gåtur kan jo også hjelpe på. Lykke til.

 

Anonymous poster hash: fab20...e1d

Dessverre så kan jeg hverken trene eller ta meg en gåtur. Må derfor satse på god vektnedgang kun ved å passe kaloriene.

hi

 

 

Anonymous poster hash: 1a2e3...a5c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...