Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #1 Skrevet 21. januar 2016 Hei. Dattra mi fyller 7 år på lørdag, og hu mor skal lage mat, hehe. Er dette nok til ca, 14 barn? 1 og 2 klassinger. - Pølser med lompe og brød. - En langpanne sjokoladekake. - Et fruktpinnsvin med godis og litt frukt på spyd (Skal lage "skattejakt" og få de til å finne pinnsvinet) - Gele med saus i plastkopper. - Popkorn, snacks, litt brus.. For mye eller, hva tenker dere? Anonymous poster hash: 6d4b3...700
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #2 Skrevet 21. januar 2016 Høres supert ut, men ville vurdert å droppe popcorn og snacks, med mindre du digger å støvsuge alle mulige og umulige steder... Høres ut som det blir nok å velge i uansett Anonymous poster hash: 0fda9...6f6
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #3 Skrevet 21. januar 2016 For mye. Ville droppet gele og popcorn. Anonymous poster hash: 44ec4...007
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #4 Skrevet 21. januar 2016 For mye. Jeg ville droppet snacks og popcorn. Anonymous poster hash: deff4...561
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #5 Skrevet 21. januar 2016 Jeg ville droppet popcorn, det blir virkelig popcorn overalt.. Så ville jeg bakt muffins. Jeg har hatt mange barneselskaper og det er alltid høyest omsetning på muffins og fruktspyd. Lager vanlige lyse muffins med hakket sjokolade i røren og pynter dem med melis og kakestrøssel. Forrige gang vi hadde bursdag her (8-års dag) og jeg satte muffinsene på bordet heiv de seg over og tok 2-3 stykker hver så de skulle være sikre på å få mer enn en Anonymous poster hash: 210d1...251
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #6 Skrevet 21. januar 2016 Jeg ville droppet popcorn, det blir virkelig popcorn overalt.. Så ville jeg bakt muffins. Jeg har hatt mange barneselskaper og det er alltid høyest omsetning på muffins og fruktspyd. Lager vanlige lyse muffins med hakket sjokolade i røren og pynter dem med melis og kakestrøssel. Forrige gang vi hadde bursdag her (8-års dag) og jeg satte muffinsene på bordet heiv de seg over og tok 2-3 stykker hver så de skulle være sikre på å få mer enn en Anonymous poster hash: 210d1...251 God ide Baker du kun muffins da, eller er det i tillegg tl kaker? Vurderte hveteboller med rosiner og sjokolade og ha glasur på noen. Anonymous poster hash: 6d4b3...700
Miss Chocolate Skrevet 22. januar 2016 #8 Skrevet 22. januar 2016 Hørtes bra ut, men ikke alle barn som liker pølser 😬 Vi hadde hamburger i tillegg.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #9 Skrevet 22. januar 2016 Jeg hadde pølser og hjemmebakt pizza.Langpanne Anonymous poster hash: ac440...c54
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #10 Skrevet 22. januar 2016 Dropp popcorn. For din egen del. 😉 Anonymous poster hash: e178c...ebc
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #11 Skrevet 22. januar 2016 Jeg hadde potetgull skruer på bordet .Det er en suksess. Anonymous poster hash: ac440...c54
MarianeA Skrevet 22. januar 2016 #12 Skrevet 22. januar 2016 Høres supert ut, men ville vurdert å droppe popcorn og snacks, med mindre du digger å støvsuge alle mulige og umulige steder... Høres ut som det blir nok å velge i uansett Anonymous poster hash: 0fda9...6f6 Merkelig tankegang..har man bursdag så har man bursdag. Å støvsuge popcorn og snacks hører med. Vi har alltid masse godt på bordet når det er bursdag og barnas venner synes våre bursdager er digg fordi vi serverer så mye godt. Pleier å kjøpe kokosboller og de er populære.
Julie (: Skrevet 22. januar 2016 #13 Skrevet 22. januar 2016 Dropp popcorn og snacks, men sett fram litt oppskårne grønnsaker sammen med pølsene. Det var faktisk en slager da vi akkurat arrangerte vår første barnebursdag. Gikk mye gulerøtter, agurk, paprika, tomater og sukkererter, og ikke alle unger elsker pølser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå