Gå til innhold

7-årsdag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Dattra mi fyller 7 år på lørdag, og hu mor skal lage mat, hehe. Er dette nok til ca, 14 barn? 1 og 2 klassinger.

- Pølser med lompe og brød. 

- En langpanne sjokoladekake.

- Et fruktpinnsvin med godis og litt frukt på spyd (Skal lage "skattejakt" og få de til å finne pinnsvinet)

- Gele med saus i plastkopper. 

- Popkorn, snacks, litt brus..

For mye eller, hva tenker dere? 

Anonymous poster hash: 6d4b3...700
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres supert ut, men ville vurdert å droppe popcorn og snacks, med mindre du digger å støvsuge alle mulige og umulige steder... Høres ut som det blir nok å velge i uansett :)

Anonymous poster hash: 0fda9...6f6

Skrevet

For mye. Ville droppet gele og popcorn.

Anonymous poster hash: 44ec4...007

Skrevet

For mye. Jeg ville droppet snacks og popcorn.

Anonymous poster hash: deff4...561

Skrevet

Jeg ville droppet popcorn, det blir virkelig popcorn overalt..

Så ville jeg bakt muffins.

Jeg har hatt mange barneselskaper og det er alltid høyest omsetning på muffins og fruktspyd. Lager vanlige lyse muffins med hakket sjokolade i røren og pynter dem med melis og kakestrøssel. Forrige gang vi hadde bursdag her (8-års dag) og jeg satte muffinsene på bordet heiv de seg over og tok 2-3 stykker hver så de skulle være sikre på å få mer enn en ;)

Anonymous poster hash: 210d1...251
Skrevet

Jeg ville droppet popcorn, det blir virkelig popcorn overalt..

Så ville jeg bakt muffins.

Jeg har hatt mange barneselskaper og det er alltid høyest omsetning på muffins og fruktspyd. Lager vanlige lyse muffins med hakket sjokolade i røren og pynter dem med melis og kakestrøssel. Forrige gang vi hadde bursdag her (8-års dag) og jeg satte muffinsene på bordet heiv de seg over og tok 2-3 stykker hver så de skulle være sikre på å få mer enn en ;)

Anonymous poster hash: 210d1...251

God ide ;) Baker du kun muffins da, eller er det i tillegg tl kaker? Vurderte hveteboller med rosiner og sjokolade og ha glasur på noen. 

Anonymous poster hash: 6d4b3...700

Skrevet

synes det høres bra ut jeg :)

Skrevet

Hørtes bra ut, men ikke alle barn som liker pølser 😬 Vi hadde hamburger i tillegg.

Skrevet

Jeg hadde pølser og hjemmebakt pizza.Langpanne

Anonymous poster hash: ac440...c54
Skrevet

Dropp popcorn. For din egen del. 😉

Anonymous poster hash: e178c...ebc

Skrevet

Jeg hadde potetgull skruer på bordet .Det er en suksess.

Anonymous poster hash: ac440...c54
Skrevet

Høres supert ut, men ville vurdert å droppe popcorn og snacks, med mindre du digger å støvsuge alle mulige og umulige steder... Høres ut som det blir nok å velge i uansett :)

Anonymous poster hash: 0fda9...6f6

Merkelig tankegang..har man bursdag så har man bursdag. Å støvsuge popcorn og snacks hører med. Vi har alltid masse godt på bordet når det er bursdag og barnas venner synes våre bursdager er digg fordi vi serverer så mye godt. Pleier å kjøpe kokosboller og de er populære. 

Skrevet

Dropp popcorn og snacks, men sett fram litt oppskårne grønnsaker sammen med pølsene. Det var faktisk en slager da vi akkurat arrangerte vår første barnebursdag. Gikk mye gulerøtter, agurk, paprika, tomater og sukkererter, og ikke alle unger elsker pølser. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...