Gå til innhold

Pålegg til baby 10 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags pålegg bruker dere? Her går det i prim og leverpostei...han elsker førstnevnte.

Trenger litt variasjon :)

Anonymous poster hash: 6639e...5e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt vi har på brødet, det eneste hun ikke fikk så tidlig var salami. Gulost, skinke, makrell i tomat, smøreost osv. Ta det du har i kjøleskapet.

Skrevet

Alt vi har på brødet, det eneste hun ikke fikk så tidlig var salami. Gulost, skinke, makrell i tomat, smøreost osv. Ta det du har i kjøleskapet.

Takk for tips. Noe av problemet er muligens at vi spiser lite brød selv. Jeg spiser feks omtrent bare syltetøy.

Smøreost er ikke for salt?

Anonymous poster hash: 6639e...5e3

Skrevet

Min på 7 mnd. får smøreost. Spurte de på helsestasjonen, det var helt greit. Det er så lite pålegg at det gjør ikke noe. Eneste jeg tror jeg ikke ville gitt er salami og egg.

Anonymous poster hash: 92c0d...b87

Skrevet

Leverpostei, makrell i tomat, stabburlaks, ost.

Anonymous poster hash: 05621...3e3
Skrevet

Min jente har fått alt av pålegg som ikke er salt eller kan settes i halsen. Hun er glad i gulost (bittesmå biter), prim,smøreost av forskjellig slag som skinkeost, urteost, moset banan. Bruker baby fruktmos som syltetøy.

Skrevet

Alt hun kan få på glass (middagsmat og fruktpuré) får hun også på brødskive. Pluss leverpostei, marmite og most banan.

Anonymous poster hash: 66b78...007

Skrevet

Hvor får du kjøpt marmite? Har lett etter det overalt!

Anonymous poster hash: 952f2...be7

Skrevet

Her går det i leverpostei og baconost 😊

Skrevet

Her gikk det mye i prim, banos, smøreoster, syltetøy og leverpostei i starten, husker jeg :)

Anonymous poster hash: 80dd6...3f5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...