Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #1 Skrevet 20. januar 2016 Jeg skal kjøpe meg skisko, men vet ikke helt om jeg skal satse på et par hvor jeg får plass til et par medium tykke ullsokker eller et par hvor jeg får plass til et par tynne sokker og raggsokker? Hva synes dere er varmest? Mange år siden jeg har stått på ski så husker ikke hva jeg gjorde før. Anonymous poster hash: a32a8...85d
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #2 Skrevet 20. januar 2016 Jeg bruker tynne bomullssokker med strikkesokker utenpå. Men jeg er aldri ute mer enn maks en time hvis det er skikkelig kaldt, så jeg kan ikke uttale meg om det egentlig ville vært varmt nok i lengden. Anonymous poster hash: 7bf8d...431
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #3 Skrevet 20. januar 2016 Et par helt middels tykke ullsokker er akkurat passe i skisko. Og da skal du ha igjen grei plass til å bevege tærne godt. Dessuten viktig å snøre igjen skoa passe stramt, ikke for stramt, siden det kan hindre god blodsirkulasjon ned i foten. Vær sær når du kjøper skisko, det er viktig at de passer godt på nettopp dine føtter. Vonde skisko fører ikke til gode opplevelser i løypa. Plass og passform har forøvrig mye mer å si enn hvilke sokker du bruker. Anonymous poster hash: a08f5...23c
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #4 Skrevet 21. januar 2016 Jeg bruker ganske så tynne ullsokker, men jeg har sånne støvletrekk utenpå skoen. Anonymous poster hash: 2889b...0dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå