Gå til innhold

Noen som er gode i yoga her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan bli ordentlig myk? Hvor ofte må jeg trene for at ting skal skje fortest mulig på en naturlig måte?

Anonymous poster hash: 32bcf...e94

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal ikke påberope meg å være veldig god. Men for meg er yin-yoga best for å myke opp raskest. Det er rolig, så godt som bare tøyninger som man holder i flere minutter i slengen.

Anonymous poster hash: 425b7...a62
Skrevet

Skal ikke påberope meg å være veldig god. Men for meg er yin-yoga best for å myke opp raskest. Det er rolig, så godt som bare tøyninger som man holder i flere minutter i slengen.

Takk for tips, har vert veldig myk en gang. Men etter noen år som alenemor ble det lite tid til trening! Nå vil jeg i form igjen, har interessen for yoga men kan det ikke enda! ☺️

Skrevet

Takk for tips, har vert veldig myk en gang. Men etter noen år som alenemor ble det lite tid til trening! Nå vil jeg i form igjen, har interessen for yoga men kan det ikke enda! ☺️

Jeg tøyer nesten daglig nå, og bruker egentlig en blanding av helt ordinære tøyningsøvelser og noen (yin)yogaøvelser. Når jeg tøyer daglig så merker jeg ganske stor forskjell på 1-2 uker. Da legger jeg matten på gulvet og ser på et rolig program på tv, eller hører på radio eller musikk, og så lar jeg bare tiden gå. Kan fort holde på en halv til en time da.

Jeg har også alltid vært veldig myk i kroppen, men har nå et problem som gjør at bindevev i kroppen påvirkes og blir stivere enn det ellers ville blitt. Om jeg ikke tøyer ofte så blir jeg svært raskt stiv i kroppen og får problemer pga. det. Når jeg tøyer og gjør yogaøvelser så føles kroppen mye bedre :)

Om du ikke kan gå kurs så finnes det både videoer, yogamagasiner (på Narvesen) og yogabøker som du kan ta en kikk på og bruke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...