Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #26 Skrevet 20. januar 2016 Ja, både morgen og kveld. Hvis det er tannkremsmaken som plager deg om kvelden så ville jeg pusset tennene en stund før jeg la meg og drukket litt vann etter en stund for å dempe smaken. Anonymous poster hash: 6d591...313 Enig Anonymous poster hash: 1f267...cb8
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #27 Skrevet 20. januar 2016 Nei. Pusser sjelden tennene da jeg får smerter av å gjøre det pluss at jeg har tannlegeskrekk. 😟 Har vel ikke pusset tenner på rundt et halvt år tror jeg. Anonymous poster hash: e83eb...49c Oi, jeg har også tannlegeskrekk og tar derfor ekstremt godt vare på tennene mine for å unngå hull og tannverk. Bruker tanntråd hver dag, pusser godt og skyller med flour til slutt. Anonymous poster hash: 1ceab...d4f
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #28 Skrevet 20. januar 2016 Ja, morgen og kveld Anonymous poster hash: 3fdfe...29f
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #30 Skrevet 20. januar 2016 Oi shit, det var ekkelt! Jeg bruker ALLTID tanntråd og pusser tennene før jeg legger meg. Glemmer jeg det står jeg opp igjen og gjør det. Om morgenen derimot, pusser jeg ikke. Anonymous poster hash: 72a60...2a8 Det er jo like ekkelt å ikke pusseom morgenen Anonymous poster hash: fbdcd...c4f
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #31 Skrevet 20. januar 2016 Nei. Pusser sjelden tennene da jeg får smerter av å gjøre det pluss at jeg har tannlegeskrekk. Har vel ikke pusset tenner på rundt et halvt år tror jeg. Anonymous poster hash: e83eb...49c Jada, har du tenner fortsatt du da? Ja har endel igjen ja, noen har desverre knekt og andre er ikke helt bra men klarer meg fint med de jeg har. Anonymous poster hash: e83eb...49c Hva slags smerter, ising? Anonymous poster hash: fbdcd...c4f
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #32 Skrevet 20. januar 2016 Pusser alltid på kveld, men er alt for sløv med tannpuss på morgen. Anonymous poster hash: 954df...01d
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #33 Skrevet 20. januar 2016 Dere som ikke pusser om morgenen, går dere ikke rund med utrolig dårlig ånde hele dagen da? Anonymous poster hash: d0cfb...c6a
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #34 Skrevet 20. januar 2016 Ja! Anonymous poster hash: e5d78...39a
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #35 Skrevet 20. januar 2016 Dere som ikke pusser om morgenen, går dere ikke rund med utrolig dårlig ånde hele dagen da? Anonymous poster hash: d0cfb...c6a Tyggis og tanntråd hjelper mye Anonymous poster hash: 954df...01d
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #36 Skrevet 20. januar 2016 Nei. Sluttet med det da jeg fikk tvillinger. Var plaget med ising før, men etter at jeg av ren latskap og tidsklemme sluttet å pusse på kveld forsvant isinga. Yey! Anonymous poster hash: 7433b...ce2
Gjest Antarctica Skrevet 20. januar 2016 #37 Skrevet 20. januar 2016 Puss dem uten tannkrem. Enten med bare vann (det er selve pusseprosessen som gjør dem rene) eller med bakepulver eller hjemmelaget tannkrem. Når man ikke pusser om kvelden, lar man bakteriene kose seg i fred under ideelle forhold i mange, mange timer. Spyttproduksjonen er lav og ingen skylling finner sted som det gjør i løpet av dagtimene.
Miss Chocolate Skrevet 20. januar 2016 #38 Skrevet 20. januar 2016 (endret) Stort sett. Men hender litt for ofte at jeg sovner på sofaen og da går jeg bare rett i seng. Pusser alltid på morgenen og også hvis jeg skal ut av huset på ettermiddag/kveld. Har for øvrig fine tenner og sjeldent hull. Endret 20. januar 2016 av chocolate
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #39 Skrevet 20. januar 2016 Prøv kingfisher tannkremen om det er pga smaken:) med mindre jeg sovner på sofaen så pusser jeg tenner yver kveld, og da pusser jeg Di som oftest om natta når jeg legger meg. Anonymous poster hash: c5479...8a0
megmegmeg Skrevet 20. januar 2016 #40 Skrevet 20. januar 2016 Pusser morgen og kveld. Var det min tannlege sa at var best når jeg spurte om hvor mange ganger daglig han anbefalte å pusse tenner.
TPK Skrevet 21. januar 2016 #41 Skrevet 21. januar 2016 Nei. Pusser sjelden tennene da jeg får smerter av å gjøre det pluss at jeg har tannlegeskrekk. 😟 Har vel ikke pusset tenner på rundt et halvt år tror jeg. Anonymous poster hash: e83eb...49c Jada, har du tenner fortsatt du da?Ja har endel igjen ja, noen har desverre knekt og andre er ikke helt bra men klarer meg fint med de jeg har. Anonymous poster hash: e83eb...49c Uff, hvis ikke dette er tull så må du jo bare komme deg til tannlege så fort som mulig. De er vant til at dolk har tannlegeskrekk, og kan i verste fall behandle deg i narkose! Du kan ikke vente til tennene faller ut og du får tannkjøttsykdommer. Da blir det mye mer omfattende behandling som må til.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #42 Skrevet 21. januar 2016 Pusser alltid morgen og kveld. Bruker tanntråd på kvelden. Pusser av og til i løpet av dagen også. Bruker tannkost med myk bust. Dersom du ikke får sove med tannkremsmak i munnen burde du pusse en stund etter siste måltid. Spyttsekresjonen er lav på natten, og bakteriene har happyhour. Anonymous poster hash: 015f0...ae5
hms33 Skrevet 21. januar 2016 #43 Skrevet 21. januar 2016 Nei. Pusser sjelden tennene da jeg får smerter av å gjøre det pluss at jeg har tannlegeskrekk. 😟 Har vel ikke pusset tenner på rundt et halvt år tror jeg. Anonymous poster hash: e83eb...49c Jada, har du tenner fortsatt du da?Ja har endel igjen ja, noen har desverre knekt og andre er ikke helt bra men klarer meg fint med de jeg har. Anonymous poster hash: e83eb...49c Haha!! Du er jo bare ekkel😂😂
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. januar 2016 #44 Skrevet 21. januar 2016 Jeg pusser både morgen og kveld. Bruker tanntråd og munnskyll nesten hver kveld for å få det som tannbørsten ikke tar. Jeg var en veldig kort stund sammen med en som sikkert aldri har pusset tennene. Han haďde bare noen tenner og noen stubber. Det var dritekkelt!! Ble lite klinings på han haha 😄😉 Han hadde startet behandling hos tannspesialist når jeg traff ham da.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #45 Skrevet 21. januar 2016 Nei. Pusser sjelden tennene da jeg får smerter av å gjøre det pluss at jeg har tannlegeskrekk. Har vel ikke pusset tenner på rundt et halvt år tror jeg.Anonymous poster hash: e83eb...49c [/quote Er vel ikke rart det gjør vondt når du pusser så sjelden??? En salig blanding av råtne tenner og betent tannkjøtt. Skulle jo tro at dersom du har tannlegeskrekk pusset du MINST to ganger daglig Anonymous poster hash: 96e0d...e93
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #46 Skrevet 21. januar 2016 Nei. Pusser sjelden tennene da jeg får smerter av å gjøre det pluss at jeg har tannlegeskrekk. Har vel ikke pusset tenner på rundt et halvt år tror jeg.Anonymous poster hash: e83eb...49c [/quote Er vel ikke rart det gjør vondt når du pusser så sjelden??? En salig blanding av råtne tenner og betent tannkjøtt. Skulle jo tro at dersom du har tannlegeskrekk pusset du MINST to ganger daglig Anonymous poster hash: 96e0d...e93 Jeg har tannlegeskrekk. Hadde ikke vært hos tannlegen på 13 år, men nå tvang mannen meg til å bestille time. Og tannlegen var utrolig god mot meg (jeg var sikkert kritthvit da jeg kom inn). På den måten at han forsto veldig godt at jeg hadde skrekk (forferdelig tannlege i barndommen), og han sa at det var ikke noe problem å bedøve og gjøre ting i det tempoet som var greit for meg. Hadde to hull, og han bedøvet veldig godt først så jeg kjente ingenting. Han fortalte meg hele tiden at jeg måtte si ifra hvis jeg ville ha pause, men det gikk så bra at jeg bare lukket øynene og tenkte på noe annet. Og plutselig var jeg ferdig. Vel verdt det! Anonymous poster hash: 6d022...d22
Kremtopp Skrevet 21. januar 2016 #47 Skrevet 21. januar 2016 Selvsagt. Pusser tenner når jeg står opp, etter at jeg har spist frokost og når jeg legger meg for kvelden.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #48 Skrevet 21. januar 2016 En tannlege sa en gang til meg at man pusser på kvelden for sin egen del og på morgenen for andres del. Å ikke pusse på dagen synes jeg er kjempeekkelt og skjønner ikke at det er noen som IKKE gjør det. Jeg pusser stort sett alltid på kvelden og alltid på dagtid så fremst jeg ikke er veldig syk. Anonymous poster hash: d03f9...30a
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #49 Skrevet 21. januar 2016 Oi shit, det var ekkelt! Jeg bruker ALLTID tanntråd og pusser tennene før jeg legger meg. Glemmer jeg det står jeg opp igjen og gjør det. Om morgenen derimot, pusser jeg ikke. Anonymous poster hash: 72a60...2a8 Du er jo eklere enn de som ikke pusser på kvelden😂 Æsj! Anonymous poster hash: d03f9...30a
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #50 Skrevet 21. januar 2016 Selvfølgelig! Hver morgen og hver kveld. I tillegg på dagen hvis jeg skal ut. Anonymous poster hash: b07ca...802
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå