Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #1 Skrevet 20. januar 2016 Har spist lavkarbo i over to uker nå, men effekten er minimal. Jeg har mer enn nok kilo å ta av, så jeg forventa litt andre resultater. Har gått på lavkarbo før, da har jeg rast ned i vekt. Fikk mensen for tre dager siden. Etter det har vekta steget enda mer. Først hadde jeg gått ned tre kilo (som selvsagt er mest vann), nå har jeg steget i vekt og har kun mistet én kilo. Begynner å miste motivasjonen. Jeg lever helt etter boka. Ingen søtningsmidler (med unntak av 2-3 tyggis hver dag). Anonymous poster hash: bfb72...a81
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #2 Skrevet 20. januar 2016 Det kan hende du spiser for mye. Du kan ikke spise ubegrensa med kalorier på lavkarbo heller. Vekta mi stopper opp om jeg spiser for mye, i alle fall. Anonymous poster hash: 583fe...d1b
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #3 Skrevet 20. januar 2016 Spiser du mer protein enn hva man ellers spiser? Anonymous poster hash: b2b14...d41
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #4 Skrevet 20. januar 2016 Begynn å tren;) Anonymous poster hash: deeae...bb1
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #5 Skrevet 20. januar 2016 Spiser absolutt ikke for mye, så det kan ikke være grunnen. Har aldri vært storspist på mat, det er godteri som er min store svakhet. Jeg trener også. Frustrerende. Prøver to uker til, ellers gir jeg opp. Anonymous poster hash: bfb72...a81
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #6 Skrevet 21. januar 2016 Spiser absolutt ikke for mye, så det kan ikke være grunnen. Har aldri vært storspist på mat, det er godteri som er min store svakhet. Jeg trener også. Frustrerende. Prøver to uker til, ellers gir jeg opp. Anonymous poster hash: bfb72...a81 Men trener du nok og hardt nok? Anonymous poster hash: aa234...915
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #7 Skrevet 21. januar 2016 Lavkarbo funkar best først gongen er mi erfaring. Då raste eg og ned i vekt (før eg fekk born). Dei ti kiloa som kom på etter to graviditetar har klort seg fast same kor flink eg er og vil ikkje av. Veit ikkje kvifor. Anonymous poster hash: eaa9a...d7f
Luksusdyret Skrevet 21. januar 2016 #8 Skrevet 21. januar 2016 Spiser absolutt ikke for mye, så det kan ikke være grunnen. Har aldri vært storspist på mat, det er godteri som er min store svakhet. Jeg trener også. Frustrerende. Prøver to uker til, ellers gir jeg opp. Anonymous poster hash: bfb72...a81 Men trener du nok og hardt nok? Anonymous poster hash: aa234...915 Ifølge dere lavkarboere så går man jo ned uten trening bare ved å bytte til lavkarbo. Hvis man skal ligge i intens hardtrening og bare spise proteiner så får man jo mangelsykdommer. Nei, HI, disse idiotiske diettene der man utelukker 70-80% av vanlige matvarer har ingenting for seg. Prøv å spise mindre og mosjonere mer. Spis det du liker (av vanlig sunn mat, med karbohydrater, fett og proteiner), men bruk for eksempel frokosttallerken i stedet for middagstallerken. Lykke til!
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. januar 2016 #9 Skrevet 21. januar 2016 Jeg opplevde det samme. Har gått på lavkarbo før og gikk raskt ned i vekt. Når jeg startet i april gikk jeg ned 4-5 kilo første uka. Så opp litt og sto i ro i flere uker før jeg begynte å gå ned. Det går enda litt sent, men har gått ned 17 kilo nå. Har du prøvd å registrere hva du spiser? Jeg står fort i ro dersom jeg spiser barer og andre erstatningsprodukter som inneholder litt karbohydrater. Nok fett er også viktig. Ev. kan du prøve å booste en uke med minimalt med karbohydrater. Gjerne så langt som 5 pr. dag. Husk i så fall å få i deg salt så du unngår hodeverk.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #10 Skrevet 21. januar 2016 Hva er grunnen til at du velger lavkarbo? Tenker du å leve på lavkarbo "for alltid"? Jeg gikk også ned mange (25) kilo på lavkarbo. Men klarte jo ikke leve slik over lang tid, så kiloene kom tilbake. Jeg anbefaler Grete roede, vektklubb eller lignende. Da kan du spise normal mat, i normale mengder, og beholde den nye livsstilen "for alltid". Jeg nådde mitt vektmål for halvannet år siden, og ligger stabilt ennå. Spiser litt sjokolade i helga, tar et (lite) kakestykke når det serveres, men har ellers gode og sunne vaner, som nå er godt innarbeidet! Trening er også lettere når det blir en god og langvarig vane😊 Lykke til med å finne en langvarig løsning som passer for deg😉 Anonymous poster hash: 1d865...8e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå