Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #1 Skrevet 20. januar 2016 Jeg leste et innlegg hun skrev for en stund siden om at folk mente at hun ikke hadde født siden hun tok keisersnitt. Hva tenker dere om det? Og hva mener dere om de som velger keisersnitt? Jeg hadde skikkelig fødselsangst når jeg gikk gravid, prøvde alt for å få keisersnitt. Men de mente at den beste "kuren" mot fødselsangst er å føde. Min fødsel varte i 40timer og jeg er i ettertid glad og stolt av at jeg klarte det. Jeg har selv egentlig ikke gjort opp noe mening om dette, vil bare høre hva andre mener. Anonymous poster hash: fabe3...0b9
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #2 Skrevet 20. januar 2016 Jeg orker ikke mene så mye om hva folk velger, håper bare det er godt gjennomtenkt og i samråd med helsepersonell. men å engasjere seg i å si at noen ikke har født med KS blir bare for dumt. Hun har ikke født vaginalt, åpenbart. Men et barn har blitt født, det er vel det samme hvordan sålenge mor og barn har det bra. Hun kan såklart være like stolt som hvilken som helst annen mor som har båret frem og satt et barn til verden. Anonymous poster hash: 959eb...64a
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #3 Skrevet 20. januar 2016 Det er jo en fødsel uansett hvordan ungen kommer ut. Men ved keisersnitt er det ikke like "naturlig". Utviklingen stopper ikke opp i forkant og kroppen gjøres ikke klar for å avslutte svangerskapet på samme måte som en som har rier, vannavgang og presser ut barnet. Men barnet blir født, livet utenfor livmor starter og det kalles en fødsel. Anonymous poster hash: 649f8...8b9
Gjest Muji81 Skrevet 20. januar 2016 #4 Skrevet 20. januar 2016 Hvis hun har en unge som delee 50% av genene hennes har hun selvsagt født. Hvis hun derimot har gått gravid i åresvis har hun ikke født
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå