Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #1 Skrevet 20. januar 2016 Ok eller uhøfflig? Anonymous poster hash: bccfd...9c5
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #2 Skrevet 20. januar 2016 Ekkelt! Noe av det verste jeg vet. Er vel kun smatting som er verre. Anonymous poster hash: 12979...1de
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #3 Skrevet 20. januar 2016 En unødvendig uvane. Jeg som er døv klarer ikke å lese på munn på en som snakker med mat i munn, fordi da former en ikke munnen sikkelig etter ordene som blir sagt. Anonymous poster hash: 972ce...055
amandine Skrevet 20. januar 2016 #4 Skrevet 20. januar 2016 Uhøflig er ikke ordet. Det er skikkelig ikke ok! Hvis du har et snev av oppdragelse og dannelse vet du at man ikke snakker med mat i munnen. Det er barnelærdom!
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #5 Skrevet 20. januar 2016 Grøss og gru, med mindre man er to stykker som har en samtale, og man holder hånden foran. Hender jeg og kjæresten eller jeg og bestevenninnen må gjøre det sånn, for det blir rart med total stillhet under hele måltidet. Men man tygger ikke mens man snakker, og sørger for å svelge unna før man sier noe. Anonymous poster hash: 3b571...b69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå