Gå til innhold

Jobbe i tre mnd etter oppsigelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat sagt opp jobben og må selvsagt jobbe ut oppsigelsestiden. Vanligvis er jeg svært pliktoppfyllende, men nå sliter jeg SÅNN med motivasjon. Gruer til hver dag! Noen som har tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lønnen du mottar er vel motivasjon nok? Du har jo selv sagt opp jobben så ser ikke helt hvorfor du skal være så umotivert.

Skrevet

Lønnen du mottar er vel motivasjon nok? Du har jo selv sagt opp jobben så ser ikke helt hvorfor du skal være så umotivert.

Kan jo være en god grunn til at hun har sagt opp..

Hi, lag utkryssingskalender! (Hehe, mobilen foreslår utryddingskalender..). Gjør noe gøy hver fredag

Anonymous poster hash: 0d0d9...f4a

Skrevet

Kan jo være en god grunn til at hun har sagt opp..

Hi, lag utkryssingskalender! (Hehe, mobilen foreslår utryddingskalender..). Gjør noe gøy hver fredag

Anonymous poster hash: 0d0d9...f4a

Det kan så være men hun sier jo ikke noe om det. Det står at hun ikke har motivasjon siden hun har sagt opp jobben. Hadde det vært prekære ting som gjorde at hun måtte si opp så er det kanskje ikke oppsigelsen i seg selv som tømmer motivasjonen.

Skrevet

Det er vel gjerne sånn at man enten får masse energi fordi man snart skal slutte og virkelig ønsker å gjøre en skikkelig siste innsats, eller så blir det motsatt, man må slite seg gjennom.  Men det er bare å bite tennene sammen og tvinge seg selv til å stå på.  Det har man mest igjen for selv, uansett hva sluttårsaken er.  Stå på - tre måneder går fort!

Skrevet

Takk dere!

Det er flere årsaker til at jeg slutter. Jeg har fått ny jobb og det er motiverende, men føles uendelig langt unna. Jeg prøver å bite tenna sammen, men det er så tungt. Forholdet til noen kollegaer er unektelig blitt litt anstrengt, fordi de er redd det ikke kommer noen fort nok på plass. Det er jo ikke min skyld. Urgh!

Skrevet

Jeg er også i oppsigelsestid.. Skikkelig gørr.. Jeg har jo liksom ikke noe "mål" i denne jobben lenger, gleder meg bare til å sette igang i den nye!

Gratulerer med ny jobb! Januar er snart ferdig allerede og i mars er det påske. Så dette greier vi👍😃

Anonymous poster hash: b65a5...1e5

Skrevet

Jeg er også i oppsigelsestid.. Skikkelig gørr.. Jeg har jo liksom ikke noe "mål" i denne jobben lenger, gleder meg bare til å sette igang i den nye!

Gratulerer med ny jobb! Januar er snart ferdig allerede og i mars er det påske. Så dette greier vi👍😃

Anonymous poster hash: b65a5...1e5

Å! Takk! Det hjelper litt å vite at vi er flere 😜 Lykke, lykke til!

Skrevet

Er på en måte i en lignende situasjon.

Er blitt oppsagt på grunn av nedbemanning, så skal jobbe ut mars. Men har ikke fått meg noen ny jobb å gå til, så jeg bekymrer meg veldig for det.

Men sliter også med motivasjonen, så gjør det jeg må men legger ikke inn den ekstra innsatsen som jeg vanligvis gjør. Er dessverre ganske bitter på arbeidsgiver, selv om jeg vet det er barnslig.

Anonymous poster hash: 63d76...3a3

Skrevet

Er blitt oppsagt på grunn av nedbemanning, så skal jobbe ut mars. Men har ikke fått meg noen ny jobb å gå til, så jeg bekymrer meg veldig for det.

Men sliter også med motivasjonen, så gjør det jeg må men legger ikke inn den ekstra innsatsen som jeg vanligvis gjør. Er dessverre ganske bitter på arbeidsgiver, selv om jeg vet det er barnslig.

Noen hos oss fikk gå på dagen men med betaling mens andre måtte jobbe ut oppsigelsestiden men fikk og kontrakt lenger. Så hvis man Gjør en god jobb er det fremdeles mulighet. Men skjønner bitterheten.

Skal sideforsyves hos oss og er så dårlig stemning og fritt at er ikke motiverende å jobbe i så slutter ved første anledning selv. Måten bedriften hat behandlet ansatte på er helt horribelt.

Anonymous poster hash: 51a05...475

Skrevet

Kjenner meg så godt igjen. Sånn har jeg det også når jeg skal slutte i en jobb. Mister all motivasjon i den gamle jobben.

Anonymous poster hash: 72959...fdb

Skrevet

Noen hos oss fikk gå på dagen men med betaling mens andre måtte jobbe ut oppsigelsestiden men fikk og kontrakt lenger. Så hvis man Gjør en god jobb er det fremdeles mulighet. Men skjønner bitterheten.

Skal sideforsyves hos oss og er så dårlig stemning og fritt at er ikke motiverende å jobbe i så slutter ved første anledning selv. Måten bedriften hat behandlet ansatte på er helt horribelt.

Anonymous poster hash: 51a05...475

Min avdeling skal helt legges ned. Jobber på en regionsavdeling under hovedkontoret så alle hos oss skal slutte unntatt lederne som skal begynne på hovedkontoret.

Det er en trøst at det gjelder alle kollegene mine, men det er ikke så god stemning på jobb om dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...