Gå til innhold

12 uker, fikk kynner i dag, men

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synest livmoren var langt oppe for å kun være 12 uker...det ble en skikkelig klump fra litt over navlen og ned. Dette hendte menst jeg låg i sengen(etter sex). Kan jeg være lenger på vei enn 12 uker??

Anonymous poster hash: 5d292...79b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det du har OUL til å finne ut av. Vi kan vel ikke vite det.

Anonymous poster hash: 3b2e0...129

Skrevet

Haha, skal si du var i godt humør 😄

Skrevet

Du kan ha tvillingar;-)

Anonymous poster hash: 33110...0f4

Skrevet

Haha, skal si du var i godt humør 😄

Men hva mener du vi skal mene? Hvordan i all verden kan vi vite om det er mulig å være lenger på vei enn 12 uker. Du har verken nevnt om du har hatt sex tidligere

Mnd, mensen som normal etc etc. Blir til tider helt matt av idiotiske spørsmål her inne.

For å gi deg et svar...selvfølgelig kan du være gravid mer enn 12 uker hvis du ble gravid før. Enkelt og greit.

Anonymous poster hash: 7f9be...4e4

Skrevet

Nei, jeg spørr jo da ikke spesifikt DEG! Kan jo være andre her inne som har hatt livmoren høyt oppe uten å være lenger på vei, at det faktisk kan være normalt at livmoren er stor på noen. Om du irriterer deg så utrolig over folk her inne, så fatter jeg ikke hvorfor du gidder å være her.

Skrevet

Nei, jeg spørr jo da ikke spesifikt DEG! Kan jo være andre her inne som har hatt livmoren høyt oppe uten å være lenger på vei, at det faktisk kan være normalt at livmoren er stor på noen. Om du irriterer deg så utrolig over folk her inne, så fatter jeg ikke hvorfor du gidder å være her.

Du spurte ikke om man kan ha livmoren så høyt og kun være 12 uker. Du spurte "kan jeg være lenger på vei enn 12 uker?"

Svaret er ja, det er mulig, hvis du ble gravid før.

Irriterer meg ikke over alle spørsmålene her inne men noen. Og det er som regel innenfor samme sjanger "kan jeg være gravid?", "er denne skyggestreken en strek?"

Skrevet

Med min første ble jeg veldig stor fort.

Når jeg var 3 mnd på vei så det ut som jeg var 5 mnd på vei, når jeg var 6 mnd så det ut som jeg var 9 mnd og som høygravid trodde alle at jeg skulle ha tvillinger. Hadde en stor morkake og veldig mye fostervann.

Skrevet

Jeg er 22 uker på vei og det er først nå på gravid-apper og sånt det står at livmoren er såpass høyt oppe som over navlen. 

Så nei, jeg vil ikke tro det er mulig at livmoren er så høyt på deg (selv om du har født før). Babyen ligger vel enda godt ned i bekkenet og livmorkanten er så vidt på vei over symfysen. 

Men du kan selvfølgelig være lengre på vei, det kan bare en ultralyd finne ut :) 

Jeg hadde også kynnere så tidlig og kjente de godt nede i magen, dog ikke så høyt som til navlen på det tidspunktet. Kan det være at du er oppblåst og/eller forstoppet?

Anonymous poster hash: 55628...55d
Skrevet

Du spurte ikke om man kan ha livmoren så høyt og kun være 12 uker. Du spurte "kan jeg være lenger på vei enn 12 uker?"

Svaret er ja, det er mulig, hvis du ble gravid før.

Irriterer meg ikke over alle spørsmålene her inne men noen. Og det er som regel innenfor samme sjanger "kan jeg være gravid?", "er denne skyggestreken en strek?"

Jaja, så forstod du ikke spørsmålet da. Ikke noe å hisse seg opp over 😊

Skrevet

Da jeg var gravid med tvillinger var det slik det ble oppdaget i uke 12 😊❤️❤️

Anonymous poster hash: 0392e...c44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...