Gå til innhold

Bra barneskole og ungdomsskole i Skien?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noe tips?

Anonymous poster hash: 01f28...75b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt

Skrevet

Buer er i hvert fall en bra barneskole. Og skolen på Klyve.

Anonymous poster hash: 1c7b4...276

Skrevet

Buer er i hvert fall en bra barneskole. Og skolen på Klyve.

Begge disse skolene er veldig gode skoler! Jeg er selv lærer i Skien kommune, men ikke ved noen av disse skolene. Hvilken skole jeg selv jobber på vil jeg ikke si.

Anonymous poster hash: 38664...3c7

Skrevet

Hva med Menstad ungdomsskole? 

HI

Skrevet

dytt. HI

Skrevet

Jeg gikk på Gjerpen ungdomsskole, fornøyd med den skolen.

Anonymous poster hash: 83251...f1c

Skrevet

Takk! HI 

Skrevet

Jeg svarte tidligere her. Jeg har jobbet litt på Menstad, og kan ikke si at jeg syns det er en veldig imponerende skole. Da jeg jobbet der var den nedslitt og i dårlig stand, og hadde inntrykk av at en del av kollegiet generelt smilte for lite (virket stadig litt sure). Har vært i praksis på Buer da jeg utdannet meg, syns det var en flott skole med tydelig fokus på barnas utvikling både i forhold til det faglige og sosiale. Nå jobber jeg på en annen skole i Skien som også er veldig flott. Veldig mange gode skoler i Skien, men Menstad er kanskje den jeg syns minst om..dessverre.

Skrevet

Gikk på Menstad, men mange år siden. Vil ikke anbefale den. Var selv heldig med lærerne, men var mye dårlig, både lærere og miljø. Og virker ikke som folk er superfornøyd nå heller. Gimsøy og Klyve var tidligere skoler og områder med særlig dårlig miljø, men kan jo hende det har blitt bedre de senere år. Gjerpen ungdomsskole vet jeg skal være bra nå, så den vil jeg anbefale. Brattsbergkleiva barneskole var ikke noe særlig før, i alle fall. Samme med stigeråsen. Buer og bølehøgda ok. Bølehøgda er litt liten.. Kollmyr var ganske bra, i alle fall før.

Men er vel best med svar fra noen som har mer oversikt over dagens situasjon.

Anonymous poster hash: 6c630...4de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...