Twintipp og himmelblå Skrevet 20. januar 2016 #1 Skrevet 20. januar 2016 For dummies! Vi skal strikke oss sitteunderlag. Etter 5 riller (runder) skal vi ha hull til håndtaket. Altså en åpning. Jeg har 70 masker og denne åpningen skal være på midten. Har skjønt at jeg må felle av? Strikker jeg da bare to og to sammen eller hva? Hjelp!?
Optatium Skrevet 20. januar 2016 #2 Skrevet 20. januar 2016 Google felle av, du skal ikke bare strikke to og to sammen (da får du ikke hull😜) Garnstudio.com har masse fine videoer☺️
Himmel og hav Skrevet 20. januar 2016 #3 Skrevet 20. januar 2016 Skal du lage noe ala et knappehull? I så fall ville jeg strikket fram til der hullet skal være, strikke en maske til og ta og løfte den forrige over den du strikket, så strikke en til, løfte den forrige over, osv. til hullet er stort nok. På neste omgang må du da legge opp masker tilsvarende det antallet du felte. Da blir det et fint hull.
Himmel og hav Skrevet 20. januar 2016 #4 Skrevet 20. januar 2016 http://www.garnstudio.com/lang/no/video.php?id=62
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #5 Skrevet 20. januar 2016 Felle av gjør du ved å strikke to masker, og trekke den første over den andre, strikke en til, og trekke den siste av de to første over, og så videre. Anonymous poster hash: 57a5f...440
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå