Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #1 Skrevet 20. januar 2016 Men jeg skal liksom slanke meg.. Har mensen da. Er ikke det litt unntakstilstand? ☺️ Anonymous poster hash: af79e...899
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #3 Skrevet 20. januar 2016 Det liker jeg absolutt ikke. Må bli lys eller ingen Anonymous poster hash: af79e...899
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #4 Skrevet 20. januar 2016 Det liker jeg absolutt ikke. Må bli lys eller ingen Anonymous poster hash: af79e...899 Ingen! Ta en gulrot eller en mandarin i stedet. Anonymous poster hash: 7c0a0...ffe
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #5 Skrevet 20. januar 2016 I know the feeling!! Jeg har tygget i meg så mye sjokolade som aldri før denne julen. Nå MÅ jeg avsukres, fordi jeg ikke passer i klærne mine lenger. Har 3 turbukser, og alle er fryktelig trange, både over lårene og magen... Så jeg har begynt å jobbe med saken. Er 1,63 og veier 74 kg. Burde tatt av 10, men blir nok ganske fornøyd halvveis også.. Så jeg har låst godteriet inne i et skap, og lagt nøkkelen høyt... I dag har jeg spist appelsiner når behovet melder seg... Anonymous poster hash: 4ef99...2b3
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #6 Skrevet 20. januar 2016 Har samme problemet. Skal slanke meg, men bare må ha sjokolade. Har røykt tidligere og sluttet for ca 15 år siden. Og det er mye vanskeligere å slutte med sjokolade enn røyk synest jeg. Men planla å bli gravid da så hadde en veldig god grunn til å slutte å røyke. Men å ville slanke seg bør jo være bra motivasjon også. Blir ganske så sur på meg selv som ikke klarer å slutte med den sjokoladen.. Anonymous poster hash: d4416...e11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå