Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #1 Skrevet 20. januar 2016 Har en gammel iphone som jenta mi på 6 år har mast lenge om å få.Saken er; den skal bare brukes hjemme uten simkort, men er det noen som vet hvordan jeg gjør det med tanke på om hun er uheldig å slår nødnummer?mulig å sperre? Anonymous poster hash: 1ef56...b7f
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 20. januar 2016 #2 Skrevet 20. januar 2016 Det er ikke mulig å sperre for nødnummer uten å ta ut batteriet. Om hun ikke klarer å la være å taste nødnummer er hun ikke stor nok til en telefon, men er hun som en helt normal seksåring vil ikke der være et problem.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #3 Skrevet 20. januar 2016 Hun er veldig fornuftig og vet hva som er rett og galt, men jeg vil alltid være føre var på alt!!😂 Anonymous poster hash: 1ef56...b7f
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #4 Skrevet 21. januar 2016 Hvorfor ikke ha sin kort ? Min bruker en gammel tlf til å spille og nrk super, men sjansen var større å komme til å ringe nødnummrr uten sim kort en med med I. Så satt I et dim kort og fjerna enkelte apper på tlf, så det kun lå de som skulle brukes på startsjermen. Funker bra her. Anonymous poster hash: 4044f...fa0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå