Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #1 Skrevet 20. januar 2016 Før i tiden var det "ressurssvake" som var rasistiske. No er det nesten motsatt. Denne gruppen har kasta seg på trenden om at alle må taes imot med åpne armer. Ingen må sendes ut osv. Og det er de "ressurssvake" som roper høyest om hjertevarme. Andre som får samme inntrykk? Anonymous poster hash: edfd6...ff8
Gjest Muji81 Skrevet 20. januar 2016 #2 Skrevet 20. januar 2016 Ikke i det hele tatt! Lav utdanning/sosioøkonomisk status og hverdagsrasisme går hånd i hånd.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #3 Skrevet 20. januar 2016 jeg oppfatter det slik at det er de som har lite som synes det er greit at alle kommer hit til Norge. For de vet at det er andre som betaler for flyktningene - så de kan koste på seg å late som de er gavmilde og har et godt hjerte osv. Anonymous poster hash: 68a55...9b5
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #4 Skrevet 20. januar 2016 Ikke enig.På min Facebook er det mange trygdede som er redd for at flyktningene skal gå de i næringa...de deler også rasistiske utsagn! Anonymous poster hash: c96aa...38d
Gjest Antarctica Skrevet 20. januar 2016 #5 Skrevet 20. januar 2016 Jeg syns dessverre de ressurssvake og lavt utdanna menneskene virker manipulert av sine populistiske politikere til å finne et fiendebilde. Akkurat nå er det flyktningene. De skitneste og tarveligste kommentarfeltbidragene kommer uten unntak i en veldig avslørende form: ingen tegnsetting eller ortografi, ingen logisk sammenheng eller argumentasjon som henger på greip. Det lyser "minusvariant innenfor normalvariasjonen" av utsagnene. Noen ganger litt utenfor normalvariasjonen også. Møtt med faktainnhold eller argumenter er svarene alltid "dette er min mening, alle får ha sin egen mening" eller noe lignende. At alle disse har stemmerett er veien til idiokrati.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå