Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #1 Skrevet 20. januar 2016 Eksen min fant i fjor ei ny dame (hadde vært slutt mellom oss en stund altså), og hun er virkelig fantastisk. Jeg har en sønn på fem år fra før, og hun har tatt til seg ham som sin egen. Pusset opp rom i huset hennes da de flyttet inn, sender meg melding/ringer meg om det er noe hun lurer på, blir gladelig med på avslutninger med meg og barnet osv. Jeg kunne virkelig ikke bedt om ei bedre ekstramamma til sønnen min. Hun har to barn fa før også, så det blir jo liv i heimen de helgene barnet mitt er der Vil så gjerne gjøre noe for henne, men usikker på hva som er "greit", har jo ikke kjent henne et år engang, og vil ikke gjøre noe som gjør henne utilpass. Noen gode idéer? Tenkte kanskje gavekort på massasje og hudpleie eller noe som en liten takk, eller blir det helt feil? Anonymous poster hash: a3911...567
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #2 Skrevet 20. januar 2016 Jeg tenker at blomster med en takk er passe nedtonet og likevel en fin gest. Anonymous poster hash: 9ffd5...041
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #3 Skrevet 20. januar 2016 Dette var bare kjempefint å lese! Du er faktisk utrolig heldig du😊 Kjøp en fin bukett og kanskje et kort? Anonymous poster hash: 9ccb8...d4f
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #4 Skrevet 20. januar 2016 Så hyggelig ❤️❤️ Jeg opplever det samme som deg. Vi sender meldinger/bilder innimellom, og jeg har fortalt henne flere ganger at jeg setter stor pris på henne Men jeg er påpasselig på å holde forholder vårt litt "profesjonelt", og at vi ikke blir for nære. Ved en konflikt med bf ville hun nok støttet han. Men herregud, jeg håper de holder sammen i evig tid Anonymous poster hash: fab8c...046
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #5 Skrevet 20. januar 2016 Tusen takk for svar Ja, jeg er virkelig heldig!! Og veldig glad på min sønns vegne som har så mange som bryr seg om ham. (Ikke glad for at han er skilsmissebarn, men når forholdene først ble sånn så kunne det jo ikke skjedd på en bedre måte) Okey, da går jeg kanskje for en fin bukett, for det blir kanskje mye med massasje? Hi Anonymous poster hash: a3911...567
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #6 Skrevet 20. januar 2016 Tusen takk for svar Ja, jeg er virkelig heldig!! Og veldig glad på min sønns vegne som har så mange som bryr seg om ham. (Ikke glad for at han er skilsmissebarn, men når forholdene først ble sånn så kunne det jo ikke skjedd på en bedre måte) Okey, da går jeg kanskje for en fin bukett, for det blir kanskje mye med massasje? Hi Anonymous poster hash: a3911...567 Gi gavekort på spa isteden? Så kan hun bestemme selv hva hun vil gjøre der😊 Anonymous poster hash: 9ccb8...d4f
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #7 Skrevet 20. januar 2016 Har du såpass nærhet at du vet om en hobby eller noe annet hun liker? Hva med kinobilletter som inkluderer barnepass? Så blir du bedre kjent med hennes barn også? Anonymous poster hash: 5dacc...da0
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #8 Skrevet 20. januar 2016 Oi, jeg tenker det holder lenge med å si hva man mener, men ellers bør man holde litt avstand utover arenaer som omhandler barnet Anonymous poster hash: 2045f...f1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå