Gå til innhold

Enda dårlig samvittighet😥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer og jeg har vært sammen i 5 år.Han har en del bagasje som jeg må takke sammen med han hver dag.Vi har alltid vært åpne og ærlige med hverandre.....til jeg ble forelska i en annen!Jeg begynte å sende sms med en annen som viste meg stor interesse og vi møttes en gang(gjorde ikke noe intimt!).Jeg tilsto til samboer at jeg hadde møtt en og at jeg ville ut av forholdet vårt.Det gikk noen dager også innså jeg hvor utrolig blendet og dum jeg var!!!!!Endte med at vi ble sammen og har nå 2 barn, men jeg har ENDA dårlig samvittighet, 3 år etter!😧Jeg har virkelig lært!Men så tenker jeg også; hva om han plutselig vil prøve seg på andre siden?At han tenker at det er greit siden jeg gjorde det!

Anonymous poster hash: b3707...e21

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså vi hadde vært sammen i 5 år før jeg møtte han andre.....

Skrevet

Vil gjerne høre fra noen som har vært gjennom liknende...

Skrevet

Jeg har gjort det samme som deg. Har akkurat kuttet all kontakt. Har både dårlig samvittighet og kjærlighetssorg samtidig.

Jeg kommer alltid til å ha dårlig samvittighet tror jeg, for det jeg gjorde strider mot alt jeg står for. Men jeg ble sett av den andre i en tid ingen andre så meg.

Sikkert ikke til mye hjelp, men..

HI

Anonymous poster hash: 6072a...ded

Skrevet

Jeg har ikke vært gjennom det samme som deg, men jeg tenker at det kan være lurt at dere snakker om det? Vær åpen med mannen din, fortell han hvor glad du er for at han gikk gjennom dette sammen med deg, og at dere nå har en så fin familie sammen. Fortell han at du fortsatt tenker på det du lot han gjennomgå den gangen og at du fortsatt angrer og har dårlig samvittighet, for du har ikke lyst til at han skal ha det vondt pga deg. Vis han glede og takknemlighet i hverdagen og vær der for han når han trenger det. Gjør noe spesielt for han innimellom, noe du vet han setter stor pris på. Osv. 

Med andre ord, vis han hvor takknemlig du er, ved å være den beste du kan være for han. Han må ha hatt det utrolig vondt i den perioden, og all ære til han for at han tok deg tilbake. Det er godt at dere er lykkelige sammen nå, og (for å være helt ærlig) så er jeg litt glad for at du fortsatt har dårlig samvittighet. Du gjorde noe utrolig vondt mot han, men nå er dere sterke sammen og har en familie sammen. Det er ingen grunn til at han skal se seg om etter noen andre kun fordi du gjorde det, hadde det vært hevn han var ute etter ville han ha gjort noe for lenge siden. Alt blir dessuten helt annerledes når det er barn i bildet, for de blir skadelidende uansett, om man gjør noe mot partneren sin. 

Anonymous poster hash: f73f1...382

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...