Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #1 Skrevet 20. januar 2016 Vi inviterer ca 13 stk, og da blir vi (inkl baby og toåring) 17 stk. Dvs ikke så mange, heldigvis... med førstemann var vi 3 ganger så mange, det orker jeg rett og slett ikke denne gangen! Det var bare mas! Og ikke noe hyggelig i det heletatt! Glemte t.o.m å ta bilder. Har servietter etc (uåpnede) fra eldste sin dåp, tenkte det var en fin anledning til å få brukt dem. Men må betale 1500kr for leie av lokale. Min mor tilbød seg at jeg kunne ha selskapet hos dem (har ikke plass hos oss), men da tar hun over hele greia. I samme setning presterte hun å nesten bestemme hva maten skulle være etc, jeg orker det bare ikke, da betaler jeg heller 1500kr for et annet lokale der jeg får bestemme alt selv. Men sånn ellers, hva er OK dåpsmat (som ikke koster skjorta) for 17 stk, store og små? Andre tips? Anonymous poster hash: add46...617
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #2 Skrevet 20. januar 2016 Biff stroganoff, ris, salat og foccaccia. Veldig godt, greit å lage og ikke så dyrt. Anonymous poster hash: c2b4e...983
Gjest Muji81 Skrevet 20. januar 2016 #3 Skrevet 20. januar 2016 Suppe er bra festmat. Trines matblogg har flere gode. Indisk suppe med kylling? Thaisuppe? Også baker du grytebrød eller foccachia... mm Begyn å se etter tilbud på kjøtt og hamstre nå
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #4 Skrevet 20. januar 2016 Spør om noen kan ta med kaker! Evt spør venner om de kan komme med en kake så kan du bake for dem i deres dåp, komf osv. Anonymous poster hash: 1a6a3...27f
friluftsliv Skrevet 20. januar 2016 #5 Skrevet 20. januar 2016 Min venninde (som riktignok er kokk da) gjorde det veldig enkelt og lagde rømmegrøt i forveien, som jeg og samboeren min varmet opp når de var i kirka. I tillegg hadde hun lagd litt ekstra småretter og kjente og kjære hadde bakt kaker. De kunne nesten bare kose seg på dåpen da nesten alt var ordnet på forhånd. Bruk noen dager i forveien (mne ikke stress) på å ordne småting, så går det nok veldig bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå