Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #1 Skrevet 20. januar 2016 Skal ha sigmo undersøkelse i morgen og lurer på noen ting. Først: Har tidligere hatt gastroskopi som jeg synes gikk helt greit. Så skulle jeg ha colonskopi og selv med tømmeprogram var tarmene så fulle at selv om legen prøvde å dytte slangen inn med makt så måtte de avbryte undersøkelsen. Da fikk jeg beroligende og siden de ikke fikk slangen så langt inn synes jeg det gikk greit. Gikk direkte over på nytt tømmeprogram og hadde så ct av tykktarm, da fylte de tarmen med luft og tok bilder. Det synes jeg ikke var så greit for da hadde jeg gått på to sammenhengende tømmeprogram på en uke med kun inntak av væske og brakk meg i flere minutt og holdt på å svime av. Så til spørsmålet; Hvordan er sigmo i forhold til de andre undersøkelsene? Bare så jeg får forberedt meg litt. Lurt med beroligende? Kan jo ikke kjøre hvis jeg skal ha det. På forhånd takk hvis noen kan svare meg. Anonymous poster hash: b43b4...4ed
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #2 Skrevet 20. januar 2016 Ingen? Anonymous poster hash: b43b4...4ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå