Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #1 Skrevet 19. januar 2016 Føler jeg har ok utholdenhet osv, men tror dere jeg vil merke bedre overskudd om jeg går ned til 64 kg? Anonymous poster hash: a7c7e...f5b
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #2 Skrevet 19. januar 2016 Du vil merke at det meste er lettere om du går ned noen kilo. Jeg ligger normalt på 62-64, går jeg opp eller ned 3-4 kg så merker jeg det godt på hvor lett/tung kroppen min er. Nå er jeg fem kilo mer, og merker det godt. Er fremdeles normalvektig, men jeg vil ned fordi hverdagen føles lettere med færre kilo å ha med. Anonymous poster hash: 525a3...b28
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #3 Skrevet 19. januar 2016 Jeg er 168 og jeg veide en gang 80 kg (høygravid). Gikk raskt ned i vekt og du verden for en forskjell når jeg kom meg ned til 60 kg. Trapper, gå fort, løfte, bære etc etc blir mye enklere. Anonymous poster hash: a6f1e...fe6
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #4 Skrevet 19. januar 2016 Jeg vil tro det. Er like høy som deg og veier 70kg. Det er helt greit, men trives best når jeg veier 60kg. Anonymous poster hash: 99fa7...fc7
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #5 Skrevet 19. januar 2016 Hva tror du??! 😜 Anonymous poster hash: d38b3...e5d
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #6 Skrevet 20. januar 2016 Kan ikke skjønne at du må stille spørsmålet engang Anonymous poster hash: 9ca2e...290
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #7 Skrevet 20. januar 2016 Skjønner heller ikke du spør, du er jo overvektig Anonymous poster hash: fe0ee...a51
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #8 Skrevet 20. januar 2016 Jeg er samme høyde og vekt... og høygravid... alt er såå tungt og vekta er en del av det. Ligger vanligvis på rundt 60-65, noe som er mye mer passelig min kropp. Anonymous poster hash: 0eab9...bcc
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #9 Skrevet 20. januar 2016 Det tror jeg nok ja. Før jeg ble gravid var jeg ca 62 kg og la på meg MYE under mine graviditeter. På det meste var jeg like over 90 kg. Det tok litt tid før jeg orket å ta tak fordi sistemann ikke sov mer enn én time sammenhengende før han var 1,5 år. Å komme ned til 72 var en enorm forskjell, men jeg har enda ikke klart å komme meg lenger ned. Jeg var så overvektig at balansen var dårlig etc. Anonymous poster hash: a0719...f2d
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #10 Skrevet 20. januar 2016 Like mye som meg for 10 kilo siden og da var jeg smellfeit. Nå bare feit ! Så selvfølgelig bør du gå ned. Jeg skal og ned til 65 Anonymous poster hash: 4b114...6dc
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #11 Skrevet 20. januar 2016 Jeg er 167 og veide 80 kg den dagen nr 2 ble født. Kom meg ned til 57 som er perfekt Du er jo 15 kg overvektig, så du vil nok merke at mye blir letter om du går ned Anonymous poster hash: 57c01...765
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #12 Skrevet 20. januar 2016 Jeg er nesten akuratt samme høyde og vekt som seg, etter 3 raske barn var vekta 20 kg mer enn før jeg fikk barn De fleste blir overrasket om jeg sier hvor mye jeg faktisk veier, da jeg igrunnen ikke ser så stor ut som jeg er. Prøver å gå ned, og har gått ned fra 85 til 80 nå, så er det bare å fortsette og prøve å gå ned. Men, det går sakte, å så er det jo det at man blir vant til å se sånn ut klærene paser og livet er igrunnen bra Anonymous poster hash: 6bb76...82d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå