Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #1 Skrevet 19. januar 2016 Er det ok? Anonymous poster hash: 6f726...727
MarianeA Skrevet 20. januar 2016 #2 Skrevet 20. januar 2016 Ja selvsagt er det ok. Kjøper selv mye spennende på ebay. Orker nesten ikke gå på butikker lengre
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #3 Skrevet 20. januar 2016 Jeg ville ikke gjort det! Du har ingen kontroll over produksjonen, og du har ingen kontroll over hvilke stoffer som er brukt. I Norge er det i det minste strenge krav, og selv her finner man med jevne mellomrom farlige stoffer, særlig i plast. Tenk på hvor ille det kan være i plaststoffer som er produsert steder hvor de ikke har krav i det hele tatt....! Mmmm, tåteflaske med hormonhemmende stoffer, fint tilskudd til middagen. Jeg hadde aldri syntes det lille jeg sparte var verdt det. Anonymous poster hash: e0400...531
Miss Chocolate Skrevet 20. januar 2016 #4 Skrevet 20. januar 2016 Jeg ville ikke gjort det! Du har ingen kontroll over produksjonen, og du har ingen kontroll over hvilke stoffer som er brukt. I Norge er det i det minste strenge krav, og selv her finner man med jevne mellomrom farlige stoffer, særlig i plast. Tenk på hvor ille det kan være i plaststoffer som er produsert steder hvor de ikke har krav i det hele tatt....! Mmmm, tåteflaske med hormonhemmende stoffer, fint tilskudd til middagen. Jeg hadde aldri syntes det lille jeg sparte var verdt det. Anonymous poster hash: e0400...531 Ebay er alt fra England til Kina da. Hadde ALDRI kjøpt noe til babyen fra kina, men finnes mange trygge land.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #5 Skrevet 20. januar 2016 Jeg ville ikke gjort det! Du har ingen kontroll over produksjonen, og du har ingen kontroll over hvilke stoffer som er brukt. I Norge er det i det minste strenge krav, og selv her finner man med jevne mellomrom farlige stoffer, særlig i plast. Tenk på hvor ille det kan være i plaststoffer som er produsert steder hvor de ikke har krav i det hele tatt....! Mmmm, tåteflaske med hormonhemmende stoffer, fint tilskudd til middagen. Jeg hadde aldri syntes det lille jeg sparte var verdt det. Anonymous poster hash: e0400...531 Ebay er alt fra England til Kina da. Hadde ALDRI kjøpt noe til babyen fra kina, men finnes mange trygge land. Masse rart og kjøpe og strenge krav er til og brytes. Finnes masse drit i Norge og. Anonymous poster hash: a3c95...049
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #6 Skrevet 20. januar 2016 Det hadde jeg aldri gjort pga farlige stoffer i plast. Kjøp Dr.Brown, Avent osv som du vet er trygt. Anonymous poster hash: 41a63...ed3
Gjest Muji81 Skrevet 20. januar 2016 #7 Skrevet 20. januar 2016 Det hadde jeg aldri gjort pga farlige stoffer i plast. Kjøp Dr.Brown, Avent osv som du vet er trygt. Anonymous poster hash: 41a63...ed3 Enig.
Blondzilla Skrevet 20. januar 2016 #8 Skrevet 20. januar 2016 Det hadde jeg aldri gjort pga farlige stoffer i plast. Kjøp Dr.Brown, Avent osv som du vet er trygt. Anonymous poster hash: 41a63...ed3 Enig. Du kan jo kjøpe Avent og Dr.Brown på ebay da
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #9 Skrevet 20. januar 2016 Det hadde jeg aldri gjort pga farlige stoffer i plast. Kjøp Dr.Brown, Avent osv som du vet er trygt.Anonymous poster hash: 41a63...ed3 Enig. Du kan jo kjøpe Avent og Dr.Brown på ebay da du kan like gjerne ende opp med "avent" og ikke ekte vare... Anonymous poster hash: 4e2e0...f7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå