Gå til innhold

Telle kalorier

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt nybegynner i å telle kalorier, og synes det er litt vanskelig.

har forsøkt lifesum, men blir ikke helt klok.

ifølge den appen skal jeg ligge på 1400 kalorier. jeg er 173 og 75 kilo. vil ned til 67 ihvertfall.

hvis jeg spiser dette i løpet av en dag, er det helt feil?

frokost - 1-2 fiberik med smøreost eller frokostsalat

kaffe med lettmelk

lunsj - salat, med egg, skinke, cotage cheese, noen gangrr fisk eller kylling - avhengig av kantinen.

middag - liten porsjon middag, avhengig av hva familien har. fiskesuppe i dag, hjemmelaget. tar mest mulig grønnsaker.

kaffe med lettmelk

hvis jeg blir sulten - knekkebrød, cottage cheesr eller kesam med frukt, eller nøtter.

føler ikke se det skjer noe, så er litt utålmodig.

går 10-14000 -skritt hver dag, trener yoga, går på ski i helgene og prøver å hoppe og sprette mest mulig med ungene..

Anonymous poster hash: b1887...960

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter

Anonymous poster hash: b1887...960

Skrevet

Hva er det su sliter med i Lifesum? Det er bare å legge inn den lista du skrev opp her, så kommer kaloriene opp. I begynnelsen må du gjerne veie maten, både så du vet hvor mye du faktisk spiser, og sånn at du vet hvordan Lifesums mengder er lagt oop. 1 brødskive er ikke alltid 1 brødskive. Det er spesielt viktig på de kaloririke matvarene selvsagt, mindre viktig på grønnsaker.

Anonymous poster hash: 75959...88d

Skrevet

Skaff deg en liten kjøkkenvekt og bruk den flittig i starten. Etterhvert lærer du deg å se hvor mye feks 100 gram er. Å telle kalorier er plundrete i starten,men det går lettere etterhvert. Og hold ut, vekttapet kommer etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...