Gjest ♡perla Skrevet 19. januar 2016 #1 Skrevet 19. januar 2016 Er så lei og fantasiløs.... Håper dere vil dele middagslisten deres med meg 😄
JessicaM50 Skrevet 19. januar 2016 #2 Skrevet 19. januar 2016 Kyllingsuppe med ingefær er nydelig. Takler ikke Torosupper/gryter etter jeg begynte å lage fra bunnen av 🙈 Hjemmelaget lasagne med parmesan og friske urter! Hjemmelagede burgere med coleslaw og søtpotet-fries. En skikkelig god salat med mango, ruccola, fersk mais, kylling, sitron og litt annet. Pasta i form med hjemmelaget ostesaus og kyllingkjøttboller. (Utrolig enkelt!) Hjemmelaget biff stroganoff! Kinesisk med biff, løk, bambusskudd og sopp i soyasaus. Karrigryte med kylling Hjemmelaget bruchetta (kanskje mer en forrett da) Hjemmelaget indisk korma med lam Hønsefrikassé!! Så godt.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #3 Skrevet 19. januar 2016 Ovnsbakt laks i form med grønnsaker God gammeldags hjemmelaga kjøttsuppe Spagetti med saus/karbonadedeig eller kjøttboller Lapskaus av rester av kjøttsuppe Fiskegrateng, hjemmelagd Rotstappe med grove pølser og saltkjøtt Elggryte Anonymous poster hash: 7a967...a24
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #4 Skrevet 19. januar 2016 Vi er litt på tradisjonsmat om dagen, så i det siste har vi blant annet spist: Stekte kjøttpølser, poteter og kålrabistappe kjøttdeiglapskaus stekt torsk med poteter og råkost medisterkaker, poteter og surkål Fiskegrateng Vi har også hatt wok med teriyakilaks nudelsuppe med kokosmelk og et tonn med chili, ingefær og hvitløk. Tok knekken på forkjølelse hos hele familien pizza pasta med skinke og brokkoli i form aspargessuppe. Anonymous poster hash: f4bd0...318
Liljekonvall<3 Skrevet 19. januar 2016 #5 Skrevet 19. januar 2016 Denne ukens liste; Nuddel- og kalkunsuppe, pannekaker og (hjemmelaget) tomatsuppe, gratinert kylling- og grønnsakform, fiskepinner(av rødspette) med potetmos og råkostsalat, pizza(fått sånn fin steinplate til jul😊), lasagne og laks med pesto og pasta.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #6 Skrevet 20. januar 2016 - hjemmelaget gulrotsuppe og blomkålsuppe - kyllingburger -(en kyllingfilet som burger) med ost, salatblad, aioli og løk på. Ha søtpotet båter og salat ved siden av - spagetti og kjøttdeig - ovnsbakt laks med sweet chili saus på, båtpoteter og ovnsbakte grønnsaker - koteletter med ris og salat Anonymous poster hash: 49cab...b29
MarianeA Skrevet 20. januar 2016 #7 Skrevet 20. januar 2016 Kjedelig meny her denne uka, lite så kan inspirere. Var på handletur i går og tanken var å fylle kjøleskap og fryser med ingredienser til gode middager. Men jeg fant ingenting og kom hjem med bare poteter. Har lyst på noe med fisk, men den må jeg kjøpe fersk på fiskebutikken. Fisken liker jeg best kokt eller stekt med kokte poteter og grønnsaker. Til hverdags går det mye i rent kjøtt eller fisk med grønnsaker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå