Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #1 Skrevet 19. januar 2016 Jeg ble skadet på jobb og venter på at det skal bli godkjent som yrkesskade. Skaden jeg er påført har gjort at jeg går med en kronsik smerte som er uvisst om det er mulig å behandle. Jeg føler at jeg må finne ut av alt selv... Lurer litt på dette med skadeerstatning.. Går dette automatisk? Må jeg skaffe meg en advokat? Er det noen med yrkesskade som kan fortelle litt om gangen i det og hva resultatet ble? Anonymous poster hash: 3f562...a70
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #2 Skrevet 19. januar 2016 Jeg er både skadet i bilulykke og yrkesskadd. Siden utbetalingen for skade i bilulykke er høyere enn for yrkesskade, så ble det det. Jeg hadde tatt kontakt med forsikringsselskapet (yrkesskadeforsikringen) og bedt om en kort skriftlig beskrivelse av prosessen. Siden du beskriver noe som er litt diffust som skade, så tror jeg nok du bør ha advokat. Det skal forsikringsselskapet dekke. Fordelen med en godkjent yrkesskade er bl.a. Gratis lege, fysio og rehab Bedre uførebetaling hvis det skulle komme til det. Lykke til! Anonymous poster hash: 7c8e2...ba3
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #3 Skrevet 20. januar 2016 Flere? Anonymous poster hash: 3f562...a70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå