Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #1 Skrevet 19. januar 2016 Noen som kan anbefale et bra hotell i Berlin, eller hvilken område man bør satse på? Gjerne ikke så langt fra shopping, og med restauranter i nærheten :-) Og hvis noen er så kjent at de har spesielle ting å anbefale å gjøre der, så tar jeg imot med takk :-) Anonymous poster hash: fc432...4f0
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #2 Skrevet 19. januar 2016 Har vært veldig fornøyd med det hotellet jeg har bodd på de siste gangene jeg har vært der. Super beliggenhet! Hva var det det het da? Mark hotell eller noe sånt? Anonymous poster hash: 6c37f...991
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #3 Skrevet 19. januar 2016 Har vært veldig fornøyd med det hotellet jeg har bodd på de siste gangene jeg har vært der. Super beliggenhet! Hva var det det het da? Mark hotell eller noe sånt? Anonymous poster hash: 6c37f...991 http://www.berlinmarkhotels.de/en Anonymous poster hash: 6c37f...991
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #4 Skrevet 19. januar 2016 Scandic ved Potsdamer Platz. Genial beliggenhet. Anonymous poster hash: 62c85...61e
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #5 Skrevet 19. januar 2016 Vi var veldig fornøyd med Hotel Novotel Tiergarten. Det ligger rett ved parken, Tiergarten, og den er stor, dyreparken ligger også i den parken, det er og en innsjø der man kan leie båt. Toget går rett utenfor, og i Berlin er man litt avhengig av toget, for alt ligger forskjellige steder, så tog eller drosje må man ta. Veldig enkelt å ta toget. På dag 3, så hjalp jeg andre med hvilke tog de måtte ta. Det er en restaurant på andre siden av veien, ved togstasjonen. God mat og god stemning der, vi satt ute i en stor deilig sofa, koste oss med god mat, et bluesband som spilte, kaniner som hoppet rundt rett bak oss, og toget som kjørte. Vi hadde det fantastisk i Berlin, begge barna skulle flytte dit. Anonymous poster hash: c704c...434
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #6 Skrevet 20. januar 2016 Takk for svar alle sammen :-) Skal sjekke hotellene. Syns det er så vanskelig å finne ut hvor man bør bo i en by man aldri har vært før, kun på grunnlag av det man finner av turistattraksjoner på nett... Det med tog var et godt tips i så måte! :-) Anonymous poster hash: fc432...4f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå