Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #1 Skrevet 19. januar 2016 Jeg synes det er svindyrt med parkering, og jeg synes det er alt for få parkeringsplasser. Jeg liker å parkere utenfor der jeg skal, ikke på bystasjonen! Hva har skjedd med Bergen By? Det er jo helt fjernt! Det er jo så mange stengte gater, og idiotiske ordninger og fullstendig manko på parkeringsplasser. Har det virkelig kommet til så vanvittig mange flere biler de siste 15 årene at de trenger å fjerne alle P-plassene? Det er lite logikk i dette. Det finnes jo ikke et eneste parkometer eller automat. Er jo en vitenskap å sette fra seg bilen. Og så er det prisen! Det er jo som de ikke eier skam! 😡 Anonymous poster hash: 49eb0...24e
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #2 Skrevet 19. januar 2016 Miljøtiltak kalles det. De vil gjøre det så upraktisk og dyrt og ta bilen til sentrum at vi gir opp og tar bussen. Anonymous poster hash: 54de7...2d6
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #3 Skrevet 19. januar 2016 Dere som bor på steder der det går busser, trikk og bane: Bruk dem! Anonymous poster hash: fa92d...a9a
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #4 Skrevet 19. januar 2016 Er det så vanskelig å parkere i bygarasjen eller klostergarasjen da? Og ta buss eller bane dit man skal? Ser ikke problemet? Anonymous poster hash: 756ad...003
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #5 Skrevet 19. januar 2016 Fra ditt navlebeskuende utsiktspunkt er det kanskje ikke logikk i dette. Men det er stor logikk i det for de fleste andre... Anonymous poster hash: 7e057...798
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #6 Skrevet 19. januar 2016 Jeg er vel ikke alene i å ønske å kjøre helt frem til dit jeg skal. Uten å måtte tråkke meg igjennom slaps og is, bli våt på føttene og kald til beinet? Anonymous poster hash: 49eb0...24e
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #7 Skrevet 19. januar 2016 Jeg er vel ikke alene i å ønske å kjøre helt frem til dit jeg skal. Uten å måtte tråkke meg igjennom slaps og is, bli våt på føttene og kald til beinet? Anonymous poster hash: 49eb0...24e Jaja. Du blir våtere når Bryggen står permanent under vann. Kjøp støvler og ta bussen. Anonymous poster hash: 41ea1...d66
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #8 Skrevet 19. januar 2016 Jeg er vel ikke alene i å ønske å kjøre helt frem til dit jeg skal. Uten å måtte tråkke meg igjennom slaps og is, bli våt på føttene og kald til beinet? Anonymous poster hash: 49eb0...24e Nei, de fleste foretrekker størst mulig komfor om det ikke går på for dyr bekostning av andre ting. Du bryr deg tydeligvis ikke om at Bergen svært ofte har svært helsefarlig luft om vinteren? Er ikke så farlig hva du og barna dine og andre puster i seg bare du slipper å fire på komforen, gjør det? Anonymous poster hash: 7e057...798
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2016 #9 Skrevet 19. januar 2016 Plenty med plasser i sentrum Tips! På Bygarasjen og hos Trafikketaten kan du få et kart som forteller deg hvor alle er Anonymous poster hash: c198e...f4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå